اعزام 300 مبلغ طی هفته وحدت در لرستان


اعزام 300 مبلغ طی هفته وحدت در لرستان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) جشن هایی با حضور روحانیون ما در سراسر استان برگزار می شود که در این راستا بیش از 300 مبلغ و مبلغه اعزام کرده ایم.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: به دلیل اینکه از برادران اهل سنت در لرستان کمتر داریم برنامه شاخص و اجتماع اهل سنت و تشیع در استان نداریم.

وی عنوان کرد: اما به مناسبت میلاد باسعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) جشن هایی با حضور روحانیون ما در سراسر استان برگزار می شود که در این راستا بیش از ۳۰۰ مبلغ و مبلغه اعزام کرده ایم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد: برنامه های ما برای هفته وحدت از روز جمعه شروع شده و تا پایان هفته وحدت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی اقتصاد را محوریت سخنرانی این مبلغان دانست و تصریح کرد: زندگی پیامبر اسلام(ص) و زندگی در شعب ابی طالب و بازخوانی مباحث و مشکلات اقتصادی صدر اسلام در دستور کار روحانیون مستقر و اعزامی است.

وی سرکشی از بیماران در بیمارستان ها توسط روحانیون مستقر را دیگر برنامه هفته وحدت دانست و افزود: جلسه ای با همکاری روسای ادارات و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در هر شهرستانی را در دستور کار داریم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه توسط روسای ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان ها را دیگر برنامه هفته وحدت در لرستان دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات مختلف این دهه نیز برنامه دیگر کا در هفته وحدت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا