آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد


آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد

طی آیینی از تلاش‌های فریدون فرحبخش، مدیر پیشین کانون زبان استان گیلان تجلیل شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، طی این مراسم که صبح امروز با حضور مسوولانی از کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان صورت‌گرفت، فریدون فرح‌بخش مدیر پیشین کانون زبان استان گیلان از رسالت این مجموعه در پاس‌داشت از نظام مقدس اسلامی سخن‌گفت و آموزش زبان‌های خارجی به کودکان و نوجوانان را یک اصل در تحقق این هدف عنوان‌کرد.

فرحبخش هم‌چنین اعتماد جامعه به کانون را شاخصه‌ی این مجموعه خواند و با بیان‌این‌که وابستگی کانون زبان به کانون پرورش فکری نقش ارزش‌مندی در ارتقای ظرفیت‌های آن دارد، افزود: پیشینه و احترام به دیدگاه‌های مردم، بستری مناسب برای تعامل ۲۱ ساله کانون زبان گیلان و خانواده‌ها ایجادکرده است.

وی دراین میان سرمایه‌های انسانی و نیروهای توان‌مند را پشتوانه‌ی ارزش‌مند کانون توصیف‌کرد و با تاکید بر این موضوع که اخلاق‌محوری، اساس فعالیت‌ هر مجموعه‌ی موفقی است، خاطرنشان‌کرد: «آرزوی من موفقیت همکاران و سفارش به کاراخلاقی و مدارا با مخاطبان است.»

آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشدفریدون فرحبخش، مدیر پیشین کانون زبان استان گیلان

مدیر پیشین کانون زبان استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرکل و دیگر همکاران کانون پرورش فکری ابراز امیدواری‌کرد: این همراهی و هم‌گرایی هم‌چون گذشته ادامه داشته باشد.

مدیرکل کانون استان گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های تاثیرگذار فریدون فرحبخش به عنوان مدیر کانون زبان اظهارداشت: تودیع و قطع ارتباط دراین مجموعه وجود ندارد و هم‌چون همیشه شاهد بهره‌گیری از دیدگاه‌های کارشناسی تمامی همکاران خواهیم بود.

اسفندیارضیائی برهمین اساس از برنامه‌ محوری، کارشناس محوری و اخلاق‌مداری به عنوان شاخصه‌های فعالیت در کانون یادکرد و با تبیین این موضوع که نیروی انسانی نقش ارزش‌مندی در تحقق این امر ایفا ‌می‌کند توضیح‌داد: در دنیای امروز، سرمایه‌ها نه در زیر، بلکه در روی زمین جستجو می‌شود و از این رو نیروی انسانی اخلاق‌مدار و دارای دیدگاه‌های کارشناسانه، اساس موفقیت کانون پرورش فکری وکانون زبان ایران محسوب‌می شود.

این مسوول فرهنگی هم‌چنین تمرکززدایی و واگذاری اختیارات را لازمه‌ی چابک‌سازی یک سازمان اداری عنوان‌کرد و با یادآورشدن این موضوع که نظارت و بهره‌گیری از توان‌مندی‌های مدیر کانون زبان اثربخشی خود را درگذشته به تصویرکشیده است، بر لزوم ادامه‌یافتن این شیوه در آینده خبرداد.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کانون زبان برای جذب عضو و آموزش درس زندگی به کودکان ونوجوانان از دیگر محورهای سخنان اسفندیار ضیائی در این مراسم بود و وی با تشریح ‌این موضوع که فعالیت‌های کتاب‌محور و انتقال آموزه‌ها به کودکان و نوجوانان در سایه‌ی اجرای برنامه‌های شاد تحقق می یابد بر اهمیت برنامه‌ریزی دوجانبه در این مسیرتاکیدکرد.

ضیائی درپایان سخنان خود نیز تغییر را لازمه‌ی پیشرفت دانست و تصریح‌کرد: تغییر باید پس از تحول صورت‌گیرد و ما درکانون به دنبال ایجاد نگرشی هستیم که به تحقق این هدف‌کمک‌کند.

آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد

بنابراین گزارش، در ادامه این آیین که در سالن نشست‌های اداره‌کل کانون استان گیلان در رشت صورت‌گرفت، لوح سپاس و هدیه مدیرکانون زبان توسط اسفندیار ضیائی به پاس بیش از ۴ سال تلاش‌ شایسته وی در این سمت، به فریدون فرحبخش اهدا شد.

آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد

گفتنی است با صدور ابلاغی از سوی مدیرکل کانون استان، محمد علی طاهرنیا از همکاران کانون زبان استان گیلان به‌عنوان « مسوول هماهنگی امور استانی کانون زبان » به فعالیت خواهد پرداخت.

آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد

آیین تکریم مدیر کانون زبان استان گیلان برگزارشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...