جیپ رانگلر 2018 رونمایی شد | فیلم


بر اساس اطلاعیه‌ی شرکت جیپ، می‌دانیم که تغییرات بسیار زیاد و اساسی در قسمت درها، سقف و کناره‌های خودرو ایجاد شده است. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، جیپ رانگلر در نسخه‌های دودر و چهاردر به همراه سقف‌ نرم یا سخت (باز و بسته) تولید و عرضه خواهد شد. همچنین کاملا مشخص است که جیپ در این نسخه، تحولی اساسی در ظاهر و طراحی این خودروی محبوب...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

جیپ رانگلر 2018 رونمایی شد | فیلم

تبلیغ جدید جیپ با شعار ما آماده رویارویی با ه...

جیپ رانگلر 2018 رونمایی شد | فیلم

تست تصادف جیپ کامپس با ۵ ستاره ایمنی | فیلم...

جیپ رانگلر 2018 رونمایی شد | فیلم

بالا رفتن از شیب خطرناک با جیپ رانگلر | فیلم...

بر اساس اطلاعیه‌ی شرکت جیپ، می‌دانیم که تغییرات بسیار زیاد و اساسی در قسمت درها، سقف و کناره‌های خودرو ایجاد شده است. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، جیپ رانگلر در نسخه‌های دودر و چهاردر به همراه سقف‌ نرم یا سخت (باز و بسته) تولید و عرضه خواهد شد.

همچنین کاملا مشخص است که جیپ در این نسخه، تحولی اساسی در ظاهر و طراحی این خودروی محبوب آفرود ایجاد کرده است. بنا به شنیده‌ها، نسخه‌ی پیکاپ رانگلر نیز در حال طی کردن مراحل نهایی طراحی است؛ اما بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده خبری از این نسخه‌ی متفاوت باشد.

جیپ رانگلر 2018 رونمایی شد | فیلم

جیپ | تگ

در قسمت پیشرانه و قوای محرکه، اعلام شده است که جیپ رانگلر ۲۰۱۸ از سیستم بهینه‌ی مصرف سوخت بهره می‌برد؛ هرچند پیش از این نیز اعلام کردیم جزئیات دقیقی در این مورد در دسترس نیست. بر طبق شایعات و گمانه‌زنی‌ها، جیپ از پیشرانه‌های مختلفی از جمله توربوشارژ ۴ سیلندر، توربو دیزل، هیبریدی الکتریکی و حتی پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر همراه با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته اتوماتیک در این خودرو استفاده خواهد کرد. نسخه ۲۰۱۸ جیپ رانگلر قطعا از جدیدترین سیستم چهارچرخ محرک این شرکت بهره‌مند خواهد بود و بدین ترتیب این خودرو به‌عنوان پادشاه خودروهای آفرود در جهان به شمار خواهد آمد.

خودرویی مانند جیپ رانگلر، همواره قابلیت بهبود و تغییرات متعددی به همراه خود دارد. در حقیقت جیپ از فرصت نمایشگاه سما (SEMA) که این هفته در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، استفاده خواهد کرد تا بیش از ۲۰۰ قطعه‌ی جدید را که در نسخه ۲۰۱۸ خودروی رانگلر استفاده کرده است، در معرض دید عموم قرار دهد. بخش باربند، چراغ‌های متفاوت، تجهیزات کمکی آفرود و چندین بخش دیگر، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای جیپ برای خودروی رانگلر هستند.

(۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : آفرود فوق العاده جیپ, تبلیغ جدید جیپ, جیپ رانگلر, خودروی جیپ

5
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...