ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟


ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

برای مردم جالب توجه است که بدانند فوتبالیست‌های معروف بیشتر از چه برند لباسی استفاده می‌کنند.چهارشنبه 15 آذر 1396 - 09:32

به گزارش خبرورزشی، برای یک فوتبالیست مهم است که بیرون زمین چه لباسی را به تن کند و چه استایلی داشته باشد تا توجهات را به سمت خودش جلب کند. یکی استایل کلاسیک را دوست دارد و دیگری سبک اسپورت را برای زندگی خود خارج از مستطیل سبز ترجیح می‌دهد. در سرتاسر دنیا دو برند وجود دارد که از محبوبیت زیادی بین چهره‌های مطرح و همچنین عوام برخوردار است. بالمین و گوچی دو برندی هستند که این روزها فوتبالیست‌های بزرگ برای پوشیدن لباس تولیدی آنها از خود علاقه نشان می‌‌دهند. عده‌ای از بازیکنان به بالمین فرانسوی علاقه دارند و عده‌ای دیگر گوچی ایتالیایی را می‌پسندند اما اینکه کدام بازیکن سمت چه برندی می‌رود را در ادامه متوجه خواهید شد.

بالمین

نیمار

با توجه به اینکه برند بالمین برای فرانسه است طبیعتاً بازیکنان حاضر در این کشور بیشتر به پوشیدن لباس‌های آن علاقه نشان می‌دهند. از بزرگ‌ترین بازیکنانی که بالمین می‌پوشد می‌توان به نیمار اشاره کرد. نیمار در هفته مد پاریس برای فشن شوی بالمین با لباس این برند در مراسم حاضر شد تا نشان دهد با ورود به فرانسه به این برند علاقه‌مند شده است.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

دنی آلوس

هرجا نیمار باشد دنی آلوس هم هست. این قانونی نانوشته است که با ورود دنی و نیمار به فرانسه ایجاد شده و این دو بازیکن را همیشه و همه جا به هم وصل کرده است. دنی هم همچون هموطنش نیمار به پوشیدن لباس‌های برند بالمین علاقه‌مند است و در مراسم‌های مهم لباس‌های این برند فرانسوی را می‌پوشد. او ماه گذشته در مراسم بهترین‌های فیفا کت برند بالمین را پوشید که 5400 پوند قیمت داشت.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

ممفیس دپای

با ورودش به منچستریونایتد بیش از آن که بخواهد با فوتبالش جلب توجه کند بیشتر درگیر مدل ماشین و نوع لباس‌هایش شد تا در نهایت از این تیم کنار گذاشته شود. با این حال دپای از هزینه کردن برای لباس دست برنداشت. او در حال حاضر از برند بالمین لباس تهیه می‌کند و آخرین عکسی که از ممفیس در یک مراسم رسمی پخش شد نشان می‌دهد ژاکت طلاکوب 2700 پوندی به تن داشته است.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

پل پوگبا

پوگبای فرانسوی لباس‌های تولید کشورش را به تن می‌کند. پل که در انگلیس حضور دارد، لباس‌هایش را از فرانسه تهیه می‌کند و قاعدتاً در کشورش برندی بهتر از بالمین وجود ندارد. عکس‌های منتشر شده از پل نشان می‌دهد سوئیشرتی که به تن دارد 2700 پوند می‌ارزد.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

گوچی

آنتوان گریزمن

لزومی ندارد فرانسوی باشی و حتماً لباس‌های برند کشورت را به تن کنی. درست مثل کاری که آنتوان گریزمن انجام می‌دهد. ستاره فرانسوی باشگاه اتلتیکومادرید از لباس‌های تولید گوچی استفاده می‌کند و از طراحی و کیفیت این برند رضایت دارد. سوئیشترت‌های مدلUFO آنتوان همه از برند ایتالیایی گوچی هستند.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

کریس رونالدو

رونالدو علیرغم اینکه خودش برند CR7 را تولید می‌کند تا با استفاده از نامش برای خود درآمد کسب کند، لباس‌هایش را از برند گوچی تهیه می‌کند. برای کریس فرقی نمی‌کند که کت باشد یا شلوار جین، مهم این است که گوچی تن شماره هفت پرتغالی دیده می‌شود.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

کریم بن‌زما

هم‌تیمی کریس رونالدو گوچی‌باز است و این را می‌توان از عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌گذارد به خوبی متوجه شد. در بعضی از عکس‌هایی که کریم منتشر کرده کیف و ژاکت برند گوچی دیده شده که نشان می‌دهد این بازیکن فرانسوی هم از طرفداران گوچی است.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

سسک فابرگاس

هافبک اسپانیایی چلسی به جای پوشیدن لباس‌های کلاسیک ترجیح می‌دهد در انظار عمومی با تیپ اسپورت ظاهر شود. او تصمیم گرفت گوچی را انتخاب کند و برای پوشیدن لباس‌های این برند پول خرج کند. فقط یکی از سوئیشرت‌های سسک حدود 640 پوند قیمت دارد.

ستاره‌ها چه برندی را می‌پوشند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول