شهباز شریف نمی‌تواند از گرداب «مادل تاون» خارج شود


شهباز شریف نمی‌تواند از گرداب «مادل تاون» خارج شود

رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد: شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب نمی‌تواند از گرداب گزارش رسانه‌ای شدن حادثه مادل تاون نجات پیدا کند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی،«عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف با ابراز خرسندی از رسانه‌ای شدن گزارش قاضی باقر نجفی در خصوص حادثه مادل تاون اعلام کرد: شهباز شریف نمی‌تواند خود را از این گرداب خارج کند.

عمران خان تصریح کرد: ما طبق گزارش‌های منتشر شده خواهان استعفای فوری شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب و راناثناءالله وزیر قانون این ایالت هستیم.

رهبر حزب تحریک انصاف،شهباز شریف و راناثناءالله را قاتل مردم پاکستان دانست و گفت: دیگر بقای آنها بر کرسی قدرت هیچ توجیهی ندارد و آنها باید سریعا استعفا کنند.

وی افزود: تنها راه حل نجات کشور از بحران سیاسی موجود برگزاری انتخابات زود هنگام است زیرا حزب حاکم با تنش‌های سیاسی بی‌سابقه‌ای روبرو شده است و بسیاری از سران آن درگیر پرونده‌های فساد اقتصادی یا قتل و... هستند.

وی گفت: ما هیچ ائتلافی با حزب نواز شریف یا حزب مردم نخواهیم داشت ولی در مورد حزب متحده در حال حاضر قصد ندارم موضعی را اعلام کنم .

وی سپس به پیوستن جاوید هاشمی عضو جدا شده تحریک انصاف به حزب نواز اشاره و تاکید کرد: آمدن وی به حزب ما کاری غلط بود و از ابتدا جای او در همان حزب نواز بود.

در کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات پاکستان حزب نواز شریف با مشکلات بی سابقه‌ای روبرو شده است و به نظر می رسد این اتفاق بیش از همه به سود عمران خان و تحریک انصاف است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند در انتخابات سال آتی برای اولین بار حزب غیر از نواز شریف و حزب مردم به پیروزی دست خواهد یافت.

انتهای پیام/.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دزدِ بهادر