دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی


دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

دکوراسیون منزل ایرانی شیک در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از دکوراسیون منزل ایرانی شیک دیزاین آشپزخانه عروس ایرانی,عکس آشپزخانه ایرانی,دیزاین سرویس بهداشتی,دیزاین پذیرایی ایرانی,حال و پذیرایی شیک,دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل  فراهم آورده ایم. در ادامه  دیزاین آشپزخانه عروس,,تزیین اتاق...

دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

دکوراسیون منزل ایرانی شیک

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از دکوراسیون منزل ایرانی شیک دیزاین آشپزخانه عروس ایرانی,عکس آشپزخانه ایرانی,دیزاین سرویس بهداشتی,دیزاین پذیرایی ایرانی,حال و پذیرایی شیک,دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل فراهم آورده ایم.

در ادامه دیزاین آشپزخانه عروس,,تزیین اتاق پذیرایی به سبک ایرانی,دکوراسیون پذیرایی کوچک,مدل دکوراسیون هال و پذیرایی ایرانی,مدل دکوراسیون ملاحظه میفرمایید.

دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردیدکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

اگر از طرحی که تازگی ها مد شده، خوشتان آمده است و دوست دارید در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید، شما را منع نمی کنیم اما در این کار زیاده روی نکنید و سعی کنید چنین تغییراتی را در ابعاد کوچک به فضا بدهید. به عنوان مثال اگر از مبل های گلدار خوشتان آمده، به جای تعویض کل مبل ها، بالشتک ها را گلدار کنید. در این صورت می توانید پس از چند سال که از مد افتادند آنها را با طرحی دیگر و هزینه ای کمتر تغییر دهید.

به دنبال مبل های با کیفیت باشید

مبل های شما باید میزبان میهمانان و کودکان زیادی باشند. بنابراین اگر با صرف هزینه ای بیشتر، مبلی با کیفیت تر خریداری کنید، در مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده خواهید کرد.
نکات نبایدی در دکوراسیون داخلی منزل:

در یک چیز زیاده روی نکنید

تعادل نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارد. شما نباید در استفاده از چیزی که به آن علاقه دارید زیاده روی کنید. به عنوان مثال اگر عاشق طرح های راه راه هستید، آن را تنها در یک یا دو تا از لوازم منزلتان به کار گیرید. با این روش این طرح بیشتر و خاص تر به چشم می آید. از به کار گیری یک طرح برای کل خانه به شدت خودداری کنید.

اتاق ها را یک شکل نکنید

هر فضا باید شخصیت خاص خود را داشته باشد بنابراین سعی کنید مکان های مختلف خانه را شبیه به هم تزیین نکنید. به عنوان مثال اگر به رنگ آبی تمایل دارید، درجات مختلف آبی را برای هر فضا به کار گیرید یا کلکسیون لیوان را در اتاق پذیرایی و کلکسیون قوری را در آشپزخانه قرار دهید.

دو قاب را نامتقارن از دیوار آویزان نکنید

مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، شما باید قاب هایتان را به صورت مستقل یا در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم از دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. (تنها روی دیوار راه پله ها است که می توانید آنها را به صورت نامتقارن کنار هم بچینید) آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
مدل دکوراسیون منزل
دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی
دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی
دکوراسیون منزل ایرانی شیک با طراحی شیک و کاربردی

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان