پیکان و ذوب آهن پیروز شدند / کن انصراف داد + نظرات مربیان


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، لیگ برتر والیبال زنان در فصل جدید با دیدار دو تیم پیکان و آبنوس آغاز شد که در نهایت شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان با نتیجه 3 بر صفر برتری رسیدند تا فصل را با یک پیروزی قاطع آغاز کنند. در دیگر بازی این هفته ذوب آهن به راحتی در سه ست پیاپی برابر شهرداری تبریز به پایان رسید. ست های این بازی...

پیکان و ذوب آهن پیروز شدند / کن انصراف داد + نظرات مربیان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، لیگ برتر والیبال زنان در فصل جدید با دیدار دو تیم پیکان و آبنوس آغاز شد که در نهایت شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان با نتیجه ۳ بر صفر برتری رسیدند تا فصل را با یک پیروزی قاطع آغاز کنند.

در دیگر بازی این هفته ذوب آهن به راحتی در سه ست پیاپی برابر شهرداری تبریز به پایان رسید. ست های این بازی ۲۵-۷، ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۵ به نفع تیم اصفهانی رقم خورد. در عجیب ترین اتفاق آغاز لیگ میز تیم کن هم تنها ساعاتی قبل از دیدارش برابر سالوت تهران ، از حضور در لیگ برتر انصراف داد. سرپرست تیم لوازن خانگی کن گفته است این تیم آمادگی بازی در هفته اول را نداشته و از تیم سالوت خواسته با تعویق بازی موافقت کند و زمانی که با مخالفت سالوت مواجه شده ، تصمیم بر انصراف تیم از لیگ گرفته شده است.

پیش از این دیدار دو تیم بهمنیر و رایکا نیز به تعویق افتاده بود تا بدین ترتیب لیگ برتر والیبال زنان تنها با انجام ۲ بازی به هفته نخست خود پایان دهد.

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان که تیمش در اولین دیدار خود در لیگ برتر والیبال به مصاف آبنوس رفت و برابر این تیم به برتری رسی در گفتگو با خبرنگار “ورزش بانوان” گفت: بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب کار کردند هرچند ناهماهنگی هایی وجود داشت که با توجه به آغاز لیگ امری طبیعی است. با این حال تمریناتی که انجام داده بودیم را به خوبی در بازی اجرا کردند.

شعبانیان درباره تیم آبنوس هم گفت: تیم مقابل ما هم عملکرد خوبی داشت و ما اصلا توقع نداشتیم که این قدر خوب کار کند. در دفاع روی تور برای ما دردسر ایجاد کردند و با توجه به حضور یک لیبروی خوب در توپ گیری ها هم خوب بودند و برای این تیم در لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: بازیکنان ما با تجربه ای که داشتند توانستند بازی را به نفع خود به پایان برسانند و درواقع فاکتور تجربه به ما کمک کرد که امروز برنده باشیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره انصراف تیم ها از لیگ برنر والیبال گفت: اگر تیم دیگری انصراف ندهد، امیدوار هستم لیگ خوبی را شاهد باشیم. من واقعا ناراحت می شوم که برخی از بازیکنان بیرون می مانند و نمی توانند در لیگ بازی کنند. این حق شان است که دیده بشوند.

فخرالسادات ریاضی سرمربی تیم والیبال بانوان آبنوس هم بعد از شکست تیمش برابر پیکان در گفتگو با خبرنگار “ورزش بانوان” گفت: قرعه ما این گونه بود که پیکان اولین حریف ما در لیگ برتر باشد. ما امروز درخور نام آبنوس بازی نکردیم هرچند تمام تلاشمان را انجام دادیم ولی پیکان خیلی خوب بود. شعبانیان از بهترین مربیان است و همیشه بازیکنان خوبی هم داشته است.

ریاضی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در بازی های بعدی پیروز باشیم و روندمان را هم تداوم ببخشیم. باید بازی به بازی بهتر شویم تا بتوانیم جایگاه خوبی را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان آبنوس گفت: ما تنها تیمی هستیم که از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمدیم و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما بازیکنان نامی ندارد اما می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق