بازدید مدیرکل کانون خراسان جنوبی از کانون نهبندان


بازدید مدیرکل کانون خراسان جنوبی از کانون نهبندان

مدیر کل کانون خراسان جنوبی طی سفر به شهرستان نهبندان ضمن بازدید از کانون با همکاران این مرکز به گفت‌وگو نشست و بر توسعه ترویج مطالعه در بین اعضای کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان نهبندان از مرکز فرهنگی هنری نهبندان بازدید و در جریان برنامه‌های اجرایی این مرکز به ویژه فصل پاییز قرار گرفت.

حمیدی طی نشستی با مربیان مرکز بر اجرای برنامه‌های تازه و خلاق متناسب با نیاز کودکان امروز تأکید کرد و گفت: کتاب خوانی، توسعه سواد خواندن و عمق بخشی به محتوای فعالیت‌ها با توجه به پایدار سازی اعضا از جمله اولویت های اصلی کانون است که باید مورد توجه مسوولین مراکز کانون باشد و با توجه به آن برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، هنری و ادبی شکل گیرد.

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی، با قدردانی از توجه مربیان کانون نهبندان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه تصریح کرد: مطالعه یکی از عوامل موثر در شناسایی و کشف استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود و کتاب، دوست مهربانی است که به زیبایی مهارت‌های زندگی را در رویارویی با سرد و گرم زندگی به خواننده می‌آموزد، بنابراین بکوشیم تا با همراهی و مشارکت گروهی کانون، خانواده، اعضا و تمامی دوست‌داران فرهنگ زمینه مطالعه را هر روز بهتر از قبل برای فرزندان این مرز و بوم فراهم کنیم.

پیش از سخنان مدیر کل کانون استان، مریم فرخ فال مربی مسوول کانون نهبندان به ارایه گزارشی از برنامه‌های اجرای این مرکز در فصل پاییز پرداخت.

فاطمه آدینی کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی و محدثه تقدیری کارشناس هنری کانون استان در این سفر مدیر کل کانون خراسان جنوبی را همراهی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...