رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید


رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید

مرسدس بنز CLS 2019 جدیدترین محصول این برند است که از زبان طراحی خاص شرکت بهره برده و هم‌اکنون در سومین نسل خود یک سدان چهار درب زیبا و گیرا با ابعاد برجسته بوده که تقریباً به‌طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است. مرسدس می‌گوید این خودرو سواری کاملاً متفاوتی نسبت به E کلاس داشته... نوشته رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید اولین بار...

مرسدس بنز CLS 2019 جدیدترین محصول این برند است که از زبان طراحی خاص شرکت بهره برده و هم‌اکنون در سومین نسل خود یک سدان چهار درب زیبا و گیرا با ابعاد برجسته بوده که تقریباً به‌طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است. مرسدس می‌گوید این خودرو سواری کاملاً متفاوتی نسبت به E کلاس داشته و طراحی آن نیز کاملاً مسیر دیگری را در راه گرفته است؛ اما E کلاس استیشن یکی از زیباترین واگن‌های بازار بوده و از طرف دیگر نیز CLS شوتینگ بریک تولید نمی‌شود.

رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید
اما خب این به معنی عدم رویا پردازی ما نیست. به لطف طراح مجارستانی دنیای خودرو یعنی X-Tomi ما می‌توانیم رندرهای بسیار واقع‌گرایانه‌ای از نسل جدید CLS را ببینیم. رندر شوتینگ بریک این خودرو باعث شده واقعاً از مرسدس بخواهیم که در نسل جدید نیز آن را معرفی کند اما به نظر می‌رسد احتمال تولید شوتینگ بریک جدید وجود ندارد.

رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید
طبیعتاً انتظار نداریم نسخه‌های کوپه و کانورتیبل CLS جدید را نیز ببینیم زیرا مرسدس نسخه‌های پرچم‌دار S کلاس کوپه و کابریولت را می‌فروشد. با در نظر گرفتن این موضوع، دو رندر پیش رو تنها برای فان بوده و جالب اینکه رندری از نسخه پیکاپ CLS منتشر شده است.

رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید
رندر CLS 63 AMG اساساً پیش‌نمایشی از مدل پرچم‌دار این خودرو است که چند ماه دیگر در دیترویت معرفی خواهد شد. این خودروی به گونه‌ای الکتریکی شده محسوب می‌شود زیرا پیشرانه 3 لیتری توربوی آن با واحدی الکتریکی ترکیب شده و خروجی کل 429 اسب بخاری دارد.

رندرهای متنوع از مرسدس CLS جدید
تنها راه برای تصاحب یک کوپه چهار درب شیک و قدرتمند منتظر ماندن برای سدان AMG GT است که از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو با خروجی نزدیک به 600 اسب بخار سود خواهد برد. چیز بیشتری می‌خواهید؟ شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه محصول AMG GT حتی می‌تواند قوای هیبریدی با قدرت حدود 800 اسب بخار داشته باشد! تا ببینیم تصمیم مرسدس چه باشد…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403