به پست خودم برگشتم و گل زدم/ نریمان‌جهان: پرسپولیس در کارنامه من استثناست


به پست خودم برگشتم و گل زدم/ نریمان‌جهان: پرسپولیس در کارنامه من استثناست

سامان نریمان‌جهان مهاجم تیم فوتبال گسترش که در بازی مقابل سایپا هت‌تریک کرده بود این هفته بخشی از برد شیرین تیمش در مشهد بود .

به گزارش "ورزش سه"، او در مورد موفقیت تیمش مقابل پدیده به ورزش می‌گوید: پدیده یک تیم خیلی خوب و بالانشین جدول است. آنها مربی بادانش و خوبی دارند و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما با همه وجود این مهم بود که ما بازی را ببریم که خب پیروز این میدان ما بودیم.


او درباره هت‌تریکش در دیدار با سایپا و عملکرد این هفته‌اش هم می‌گوید: خدا را شکر می‌کنم که در هفته گذشته توانستم هم گل‌های زیبا و خوبی بزنم و هم اینکه یک پیروزی پرافتخار داشته باشیم. این هفته هم یک موقعیت خوب داشتم که متاسفانه مدافعان حریف از روی خط دروازه آن را بیرون کشیدند بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی برایم نبود .
وی درباره پیروزی این هفته تیمش مقابل پدیده هم می‌گوید: در این هفته هم بچه‌ها عالی بازی کردند و خدا را شکر بردیم. به نظرم تیم خیلی خوب شده و به اعتماد به نفسی که باید رسیده و امیدوارم همین روند ادامه دار شود.


مهاجم گسترش در مورد تغییر پستش طی هفته گذشته هم خاطرنشان کرد: متاسفانه مصدومیت هایی به وجود آمد که باعث شد من و بازیکنان دیگر در شرایط خودمان نباشیم و در پست‌های غیرتخصصی بازی کنیم و از همین رو نمی‌توانست گلزنی کنم و بیشتر پاس گل برای بازیکنان می‌فرستادم. اما در هفته گذشته با برگشتن آندو به پست خودم برگشتم که همین خیلی انگیزه به من داد و توانستم 3 گل خوب به سایپا بزنم.


وی در ادامه افزود: من اکثرا عادت به بازی جلو داشتم و برای همین نمی‌توانستم در پست عقب‌تر گلزنی کنم که حالا پس از این با استارت گلزنی تمام تلاشم را می‌کنم تا گل‌های بیشتری برای گسترش به ثمر برسانم و تیمم را در موفقیت بیشتری قرار دهم.


نریمان‌جهان در پاسخ به سوالی که گفته می شود او به دلیل بیشترین حضورش در تبریز نمی‌تواند در تیم‌های دیگر هم بازی کند می‌گوید: درست است که من به مدت 10 سال در تیم‌های تبریزی بازی کرده‌ام اما اینطور نیست که نتوانم در شهر یا تیم دیگری عملکرد خوبی داشته باشم. اگر منظور پرسپولیس است که آن بحثش جدا است. من هر جا که بودم صددرصد توانم را گذاشته‌ام و این قضایا از فوتبال برداشته شده و دیگر به سمت حرفه‌گری پیش می‌رویم. فرقی نمی‌کند شما در کدام تیم حضور دارید فقط باید در هرتیمی که هستید برای آن تیم باید بازی کنید. من هر زمان برای پرسپولیس بازی کردم سعی کردم بهترین بازی‌ام را داشته باشم و اگر در این تیم کمتر به میدان رفتم به این موضوع که بازیکن‌ها از قبل کنار هم بودند و هماهنگی بیشتری داشتند برمی‌گردد، همین الان هم اگر از آنها بپرسید می‌گویند که از من رضایت داشتند. برگشتم به تبریز هم به خاطر عرقی که به وطن و شهرم دارم است و دوست دارم تیم شهرم همیشه در مسیر موفقیت قرار داشته باشد.


او درباره حضور کریمی در گسترش هم می‌گوید: تیم ما این روزها بهتر شده و من فکر می‌کنم پیشتر از این هم می‌توانست نتایج بهتری بگیرد فقط ای کاش ما ازاول فصل آقای کریمی را داشتیم. ما در روزهای ابتدایی فصل تیم کاملی نبودیم و اکثر بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت نداشتیم. اکنون تیم‌ها مقابل ما ابتدا باید به این فکر کنند که مقابل ما نبازند و سپس به چطور بازی کردن باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل