شایعه فروش و انصراف از لیگ بهنمیر صحت ندارد / تیم مازندرانی در صدر شایعات والیبال زنان


شایعه فروش و انصراف از لیگ بهنمیر صحت ندارد / تیم مازندرانی در صدر شایعات والیبال زنان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ تیم والیبال بانوان بهنمیر مازندران که با توپ پر و بازیکنان برجسته همچون مهسا صابری ، شبنم علیخانی ، مونا خواجه کلایی و … وارد والیبال و لیگ برتر شده بود گویا در اوج بدشانسی در ابتدای لیگ درگیر شایعات زیادی شده با این عنوان که این تیم دچار بحران مالی شده است و در دو سه روز گذشته شایعه انصرافش از والیبال هم قوت...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ تیم والیبال بانوان بهنمیر مازندران که با توپ پر و بازیکنان برجسته همچون مهسا صابری ، شبنم علیخانی ، مونا خواجه کلایی و … وارد والیبال و لیگ برتر شده بود گویا در اوج بدشانسی در ابتدای لیگ درگیر شایعات زیادی شده با این عنوان که این تیم دچار بحران مالی شده است و در دو سه روز گذشته شایعه انصرافش از والیبال هم قوت گرفت. به دنبال این خبر به سرعت گفته شد که این تیم با حمایتگر جدیدی به توافق رسیده است.

فاطمه شبان خمسه در گفتگو با “ورزش بانوان” در مورد شایعه انصراف از حضور در لیگ و همچنین شایعه فروش امتیاز این تیم عنوان کرد: این خبر صحت ندارد و بر خلاف این صحبت‌ها به تمرینات ادامه می‌دهیم. با این حال اگر دیدار هفته اول تیم ما لغو شد به خاطر انصراف رایکا بود و ربطی به تیم ما ندارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان بهنمیر مازندران خاطر نشان کرد: در هر صورت اسپانسر این تیم خصوصی است و هر لحظه احتمال دارد با اسپانسر جدیدی به توافق برسد. این تیم در بهنمیر علاقمندان زیادی پیدا کرده و حمایتگران زیادی مشتاق به سرمایه گذاری هستند اما نام بهنمیر تغییر نخواهد کرد.

وی پیرو شایعه بدقولی اسپانسر تیم بهنمیر که با سر و صدای زیادی وارد لیگ برتر بانوان شد، عنوان کرد: هنوز موعد پرداخت حق الزحمه اول هیچ‌کدام از ما نرسیده است. متاسفانه برخی همزمان با شروع کار بهنمیر به دنبال شایعه پراکنی بودند. تیم کن بی سروصدا منحل شد اما بهنمیر با روزی دو جلسه تمرین در صدر شایعات قرار دارد. اخبار عجیب و غریبی به گوش‌مان می‌رسد که هنوز متوجه نشدیم پشت پرده انتشار این خبرها چه کسانی حضور دارند. باشگاه به طور قانونی پیگیر این موضوع است. در هر صورت شرایط خوبی داریم و به این اخبار اهمیتی نمی‌دهیم. هدف اصلی ما قهرمانی است.

خمسه در پایان در ارتباط با انحلال تیم کن و انصراف رایکا از بازی اول در بدو شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان گفت: فدراسیون والیبال برای افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ، تا لحظه آخر برای حضور اسپانسرهای جدید در لیگ صبر کرد در صورتیکه اسپانسرها نیز با قاطعیت به لیگ نیامدند. انصراف یک یا دو تیم از لیگ قابل پیش‌بینی بود.

شایعه فروش و انصراف از لیگ بهنمیر صحت ندارد / تیم مازندرانی در صدر شایعات والیبال زنان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد