کروم تزریق کد به واسطه برنامه های شخص ثالث را مسدود خواهد کرد


کروم تزریق کد به واسطه برنامه های شخص ثالث را مسدود خواهد کرد

هم رسان: در میان برنامه هایی که در رایانه ویندوزی خود استفاده می کنید، برنامه های مختلفی هستند که با مرورگر کروم در ارتباط اند ( با فرض اینکه از مرورگر استفاده می کنید). متاسفانه گاهی اوقات برخی از این برنامه ها موجب کرش شدن کروم می شوند، بروز این مسئله زمانی که تب های (زبانه ها) باز زیادی دارید و در حال انجام کاری هستید...

کروم تزریق کد به واسطه برنامه های شخص ثالث را مسدود خواهد کرد

هم رسان: در میان برنامه هایی که در رایانه ویندوزی خود استفاده می کنید، برنامه های مختلفی هستند که با مرورگر کروم در ارتباط اند ( با فرض اینکه از مرورگر استفاده می کنید). متاسفانه گاهی اوقات برخی از این برنامه ها موجب کرش شدن کروم می شوند، بروز این مسئله زمانی که تب های (زبانه ها) باز زیادی دارید و در حال انجام کاری هستید بسیار ناخوشایند است.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از ابرگیزمو، با توجه به اینکه گوگل قادر به رفع مشکل این برنامه ها نیست، روش دیگری را برای حل این مشکل در نظر گرفته است، گوگل با مسدود کردن این برنامه ها از بروز این اتفاق در آینده جلوگیری خواهد کرد. به گفته ی گوگل: ” از جولای سال 2018 ، کروم 68 توانایی نرم افزارهای جانبی (شخص ثالث) برای تزریق کد به کروم ویندوز را مسدود خواهد کرد.”

کروم تزریق کد به واسطه برنامه های شخص ثالث را مسدود خواهد کرد” این تغییرات در سه دوره صورت خواهد گرفت. در آوریل 2018، کروم 66 پس از کرش شدن به کاربران درباره ی اینکه نرم افزار دیگری کدهایی را به کروم آنها تزریق می کند، هشدار می دهد و از ان ها می خواهد که آن نرم افزار را به روز رسانی یا حذف کنند.” از ژانویه ی سال 2019 نیز کروم به طور کلی تزیق کد را مسدود خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد