ضرورت توجه مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی به موضوع کارآفرینی

رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی در بازدید از غرفه مرکز علمی کابردی شهرداری مشهد در نمایشگاه پژوهش و فناوری برضرورت توجه این مراکز به موضوع کارآفرینی و خلاقیت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،دکتر سلجوقی عصر دیروز ۱۷ آذرماه در بازدید از غرفه مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد در هجدهمین نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری مشهد گفت: باید مراکز علمی به سمت کار آفرینی و خلاقیت حرکت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن مراکز علمی کاربردی به موضوع کار آفرینی، افزود: یکی از رسالتهای این مراکز تقویت حوزه کارآفرینی است و این ظرفیت برای تحقق این امر در استان خراسان رضوی وجود دارد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی بیان کرد: با تلاش همگانی و پرورش نیروهای جوان و علاقه مند به پژوهش و علوم فناورانه در مراکز علمی کاربردی استان و حرکت گسترده به سمت استفاده از خلاقیت این افراد می توان شاهد رشد کارآفرینان در حوزه های مختلف باشیم.

وی خاطر نشان کرد: قطعا استفاده از ظرفیتهای پژوهشی و فناوری و توسعه در بخش کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی را در استان به همراه خواهد داشت.

گفتنی است 400 غرفه از مراکز علمی کاربردی، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و پژوهشکده های مختلف خراسان رضوی در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و فن بازار خود را تا 20 آذر ماه از ساعت 10 الی19 در سالن فردوسی نمایشگاه مشهد در معرض بازدید علاقه مندان قرار دارد.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج