پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان


پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان

مریم وطن‌پور در صفحه اینستاگرام خود عکس‌هایی از پسرش به اشتراک گذاشته است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: مریم وطنپور مجری پرطرفدار و دوست داشتنی برنامه‌های کودک که بچه‌ها او را با نام خاله قاصدک می‌شناسند عکس‌هایی از پسرش به مناسبت‌های مختلف در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان

وطنپور این عکس را به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) منتشر کرد و نوشت: «ماه فرو ماند از جمال محمد؛ سرو نباشد به اعتدال محمد... میلاد پیامبر مهربانی و نور مبارک. پ.ن: حدود پنج سال از این تصویر می‌گذرد... یادش بخیر؛ در همان شب بعد از صفای دعا و زیارت، آقا مانی هفت ساله، اولین دندان شیری و تق و لقش هم افتاد...»

پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان

خاله قاصدک همچنین در توضیح این عکس نوشته: «تقدیم به جوجه عقابم. ای تو بهانه واسه موندن...ای نهایت رسیدن...ای تو خود لحظه‌ی بودن...تو طلوع صبح خورشید و دمیدن...ای تو همه خوبی همه پاکی...تو کلام آخر من...ای تو پر از وسوسه‌ی عشق...تو شدی تمامی زندگی من. پ.ن: این عکس رو به مناسبت قرعه‌کشی جام جهانی 2018 گذاشتم... یادمون نره هیچ چیز غیر ممکن نیست؛ حمایتشون می‌کنیم و لذت می‌بریم.»

پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان

مریم وطن‌پور پیشتر نیز این تصویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و نوشته بود: «همه نگران این هستند که بچه‌هایشان به حرف آنها گوش نمی‌دهند؛ اما نگرانی مهمتر این است که بچه‌ها همیشه به تماشای شما می‌نشینند.»

پسر خاله قاصدک، جوجه عقاب مامان

مریم وطن پور در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آدرس instagram.com/maryam_vatanpoor_tv فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران