تارون اگرتون در فیلم رابین هود شخصیت اصلی خواهد بود


تارون اگرتون در فیلم رابین هود شخصیت اصلی خواهد بود

«تارون اگرتون» (Taron Egerton) بازیگر فیلم «مردان شاه» (Kingsman) در عکس‌برداری اولیه فیلم رابین هود، نقش رابین هود را داشت. در اولین عکس‌برداری فیلم رابین هود (2018)، تارون اگرتون نقش قهرمان مردمی، رابین هود، بازی می‌کند و از فضای جدید فیلم می‌گوید. کمپانی‌های فیلم‌سازی همیشه به دنبال این هستند که...

«تارون اگرتون» (Taron Egerton) بازیگر فیلم «مردان شاه» (Kingsman) در عکس‌برداری اولیه فیلم رابین هود، نقش رابین هود را داشت.

در اولین عکس‌برداری فیلم رابین هود (2018)، تارون اگرتون نقش قهرمان مردمی، رابین هود، بازی می‌کند و از فضای جدید فیلم می‌گوید. کمپانی‌های فیلم‌سازی همیشه به دنبال این هستند که فیلم‌های شخصیت‌های پر طرفدار را چند قسمتی کنند. ساخته‌های متعدد از پیترپن، پادشاه آرتور و فرانکشتاین مثال‌هایی از این قبیل شخصیت‌ها هستند که فیلم‌های متعدد با فروش بالا از روی آن‌ها ساخته شده است. رابین هود نیز از همین دست شخصیت‌هاست که به تازگی قرار است هم وارد فیلم و هم وارد تلویزیون شود.

«اتو بترست» (Otto Bathurst) کارگردان این کار فضای متفاوتی از داستن رابین هود را به ما نشان خواهد داد. در تیم او علاوه بر اگرتون به عنوان بازیگر نقش رابین، «جیمی فاکس» (Jaime Foxx) به عنوان بازیگر نقش Little John، «جیمی درنان» (Jamie Dornan) به عنوان بازیگر نقش Will Scarlet، «ایو هوسان» (Eve Hewson) به عنوان بازیگر نقش Maid Marian و «بن مندلسون» (Ben Mendelsohn) در نقش داروغه ناتینگهام ایفای نقش خواهند کرد. بعید به نظر می‌رسد خط داستانی متفاوتی از آنچه تاکنون از این شخصیت به تصویر کشیده است را شاهد باشیم، ولی طبق صحبت‌های تارون اگرتون باید منتظر شخصیت‌پردازی متفاوتی از شخصیت‌های این داستان عامیانه و اساطیری باشیم.

سایت اینترتینمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی فیلم رابین هود را منتشر کرد که در آن‌ها شاهد حضور تارون اگرتون، ایو هیوسن و جیمی فاکس هستیم. در حالی که عکس‌ها آنقدر بیانگوی فضای فیلم‌برداری فیلم رابین هود جدید نیستند، اتو باتهرست در مورد نگاه خود به این شخصیت تاریخی در فیلم جدید چنین گفت:

در ذهن من رابین هود شخصیتی دارای روحیه نظامی و آنارشیستی انقلابی بود؛ اندیشمندی آزاده و فردی به دنبال حقیقتِ راستین. هرچه بیشتر به بحر داستان فرو می‌رفتم، از این موضوع متعجب و شگفت‌زده می‌شدم که این داستان شباهتی مطلق با آنچه در جامعه کنونی شاهد آن هستیم دارد.

یده در نظر گرفتن رابین هود به‌عنوان فردی انقلابی، قطعاً ایده‌ای جذاب و قابل توجه خواهد بود؛ حتی اگر این ایده آن‌چنان با خاستگاه حقیقی این شخصیت منطبق نباشد. طی سالیان اخیر اقتباس‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی فراوانی از شخصیت رابین هود برگرفته شده است و در اکثر آن‌ها رابین هود در حال مبارزه و کشکمش با پرنس جان فاسد است که پس از اینکه شاه ریچارد شیردل رهسپار جنگ می‌شود، او تخت شاهی شاه ریچارد را غصب می‌کند و مالیات سنگینی را برای مردم مقرر می‌سازد و گویا همین مورد نیز تارون اگرتون را علاقمند به حضور در این پروژه کرده است. وی می‌گوید:

قسمت اول مجموعه Kingsman به‌تازگی اکران خود را آغاز کرده بود که پیشنهاد بازی در فیلم جدید شخصیت رابین هود را گرفتم و راستش را بخواهید واکنش ابتدایی من به اتو باتهرست این بود: «چرا؟» اتو باتهرست به من گفت که می‌خواهد فیلمی را بسازد که کاملاً داستان رابین هود در آن از نو بازنگری شده باشد؛ چیزی که تنها محدود به دنیای قرون وسطی نباشد. تقریباً فیلمنامه این فیلم شبیه به فیلم «گنجه درد» (The Hurt Locker) بود و در اولین صحنه‌های فیلم شاهد مبارزاتی در کشور سوریه خواهیم بود. فوق‌العاده بود و خواندن همان بخش از فیلمنامه کافی بود تا برای حضور در این پروژه قانع شوم.

باید منتظر ماند و دید تکیه بیشتر بر واقعیات و حقیقی نشان دادن اتفاقات و کمتر پرداختن به وجه خیالی افسانه رابین هود، در نهایت چه بازخوردی در میان تماشاچیان و منتقدان خواهد داشت. امسال بود که فیلم «شاه آرتور: افسانه شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword) به روی پرده سینما رفت و اقتباس متفاوت و تقریباً مدرنیزه‌شده گای ریچی به مذاق همه خوش نیامد و انتقاداتی از این فیلم صورت گرفت. در مورد شخصیت رابین هود این گونه بوده است که هر زمان اقتباس شادتر و زنده‌تری از این شخصیت ساخته شده است، اثر بهتر و موفق‌تری بوده است. با نادیده گرفتن این موضوع شاید این فیلم نیز با هزینه زیاد در نهایت تبدیل به اثری شود که سینمادوستان نسل کنونی را از این شخصیت تاریخی و دوست‌داشتنی دلزده کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تارون اگرتون در فیلم رابین هود شخصیت اصلی خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان