ایجاد شهرکی صنعتی بدون کار کارشناسی در دهدشت!


ایجاد شهرکی صنعتی بدون کار کارشناسی در دهدشت!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود ایجاد زیرساخت‌های لازم در مدت 10 سال با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در این شهرک اما متاسفانه تاکنون استقبالی برای سرمایه گذاری صورت نگرفته و بلاتکلیف مانده بود.

به گزارش ایسنا، سهراب بنام در جمع خبرنگاران افزود: این کار کارشناسی نشده از گذشته به ما ارث رسیده و با تصمیم مسئولان کشوری و مقامات ارشد استانی و در چارچوب قانون در حال واگذاری به یک واحد کشت و صنعت است.

وی افزود: یک طرح کشت و صنعت با مشارکت بنیاد برکت در شهرک صنعتی دهدشت 2 در منطقه دشت مازه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری پروژه‌ها و طرح های نیمه تمام از سیاست های دولت تدبیر و امید است، بیان کرد: برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2 استقبال صورت نگرفته که این امر به علت مکانیابی نامناسب و کار بدون مطالعه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: واگذاری شهرک صنعتی دهدشت 2 برای ایجاد و راه اندازی یک طرح کشت و صنعت با مشارکت بنیاد برکت در حال طی کردن مراحل قانونی است. در صورت ایجاد و بهره برداری از این طرح برای 200 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود و می تواند در اقتصاد منطقه و درآمدزایی مردم نقش مهمی ایفا کند.

عکس خبر تزئینی است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران