کنفرانس سالانه فارغ‌التحصیلان ارشد فلسفه برگزار می شود


کنفرانس سالانه فارغ‌التحصیلان ارشد فلسفه برگزار می شود

دوازدهمین کنفرانس سالانه فارغ‌التحصیلان ارشد فلسفه در پیتسبورگ، دانشگاه دوکین ایالات متحده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین کنفرانس سالانه فارغ‌التحصیلان ارشد فلسفه روزهای ۲۳و ۲۴ مارس ۲۰۱۸ در پیتسبورگ، دانشگاه دوکین ایالات متحده برگزار می‌شود.

موضوعات کنفرانس شامل تاریخ فلسفه غرب، متافیزیک و معرفت‌شناسی، سنت‌های فلسفی، فلسفه علوم، فلسفه سیاسی و اجتماعی و نظریه ارزش می شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود در حوزه‌های مربوطه را تا اول ژانویه ۲۰۱۸ ارسال نمایند.

سخنران اصلی این کنفرانس دکتر کیارا بوتیچی است. همه شرکت کنندگان در این کنفرانس باید برنامه‌ریزی برای حضور در سمپوزیوم سخنرانی‌های مربوطه را داشته باشند.

ارسال کامل مقاله (نباید بیش از ۳۵۰۰ کلمه باشد) و خلاصه نیز (نباید بیش از ۲۵۰ کلمه باشد. البته با کتابشناسی مختصر می‌تواند تا ۷۵۰ کلمه نیز باشد). آثار انتخاب شده باید به مدت ۲۵ دقیقه ارائه شود.

بنابراین، پس از پذیرش، مقالات یا سخنرانی‌های تکمیل شده باید بعد از ۲ مارس ۲۰۱۸ ارائه شوند. اگر مقاله دانشجو برای ارائه انتخاب نشده باشد و مایل باشد که بعداً به عنوان یک نظر سنجیده شود، علاقه خود را بدین صورت مشخص کند: تمام نظرات برای بررسی کور (ارسال آثار بدون نوشتن مشخصات فردی در مقاله) آماده شود. تمام اطلاعات شناسایی در یک صفحه جداگانه یا در قسمت ایمیل ارسال گردد. اطلاعات شناسایی باید شامل: عنوان مقاله؛ نام نویسنده، آدرس ایمیل و وابستگی نهادی؛ و علت علاقه به شرکت در کنفرانس یک نظر باشد.

ارسال مقالات از طریق ایمیل، در قالب فایل‌های .doc یا .pdf، به gsipconference۲۰۱۸@gmail.com ارسال شود. همچنین کسانی که علاقمند به شرکت در نظرسنجی کنفرانس نیز هستند فقط می‌توانند یک اظهار نظر را ارسال کنند. ارائه رسمی این نظرها باید در قالب فایل .doc یا .pdf از طریق ایمیل و بعد از ۱۶ مارس ۲۰۱۸ ارائه شود.

جهت کسب هر گونه اطلاعات و یا ارائه پیشنهادات و سؤالات خود نیز با آدرس ایمیل gsipconference۲۰۱۸@gmail.com در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد