ماجرای دعوای بازیگران زن ایرانی سحر قریشی و مهناز افشار چیست؟


ماجرای بحث سحر قریشی و مهناز افشار در شبکه اجتماعی سحر قریشی و مهناز افشار بر سر حضور خانمها در استادیوم در فضای مجازی دعوای لفظی داشتند. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفت کرد و گفت که خانمها در ورزشگاه ها امنبیت ندارند که دیگر بازیگران زن و مهناز افشار به این حرف سحر معترض شدند. او گفت...

ماجرای بحث سحر قریشی و مهناز افشار در شبکه اجتماعی

سحر قریشی و مهناز افشار بر سر حضور خانمها در استادیوم در فضای مجازی دعوای لفظی داشتند. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفت کرد و گفت که خانمها در ورزشگاه ها امنبیت ندارند که دیگر بازیگران زن و مهناز افشار به این حرف سحر معترض شدند.

او گفت دوست ندارد به استادیوم برود چون حس امنیت ندارد و با ممنوعیت زنان در ورزشگاه مواقی است و فکر می کند حق زنان نیست به استادیوم بروند.

ماجرای دعوای بازیگران زن ایرانی سحر قریشی و مهناز افشار چیست؟

اختلاف نظر سحر قریشی و مهناز افشار در مورد زنان

این اظهارات، صدای مهناز افشار، دیگر بازیگر سینمای کشور ایران را درآورده؛ او با هشتگ زنان علیه زنان، به حرف های قریشی واکنش نشان داده ودر توییترش نوشته نمیشه خیلی آسان حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی درکنار مردان قرار می گیره منقلب میشه!

این در حالی هست که همین چندی پیش، سحر قریشی عکسی از خود در یکی از استادیوم های کشور امارات متحده عربی در حال تماشای بازی آسیاییِ پرپسولیس تهران توزیع کرده بود.

ماجرای دعوای بازیگران زن ایرانی سحر قریشی و مهناز افشار چیست؟مهناز افشار «متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعیبه تحصیل در رشته تدوین پرداخت.خانواده اش ریشه مذهبی دارند، بهمین علت هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود.

در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.مهناز افشار بازیگری رابا سریال تلویزیونی گم شده درسال ۱۳۷۷ شروع کرد و پس ازآن با ایفاینقش در فیلم رفقا به کارگردانی علی شاه حاتمی درسال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقشدر فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی کمیاب مقدس درسال ۱۳۷۹ به شهرت رسید.

شباهت چندان مهناز افشار به خواننده سرشناس، در دقت رسانه‌ ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد ودر سال‌های پایانی این دهه با بازیدر فیلم‌های کارگردانان متمایز سعی کرد عکس شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه ازسوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید.

مهناز افشار، درسال ۹۳ در یکی از نقش های اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناستاجیک، ایفای نقش کرد.مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دردوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه اسم لیانا هست.

ماجرای دعوای بازیگران زن ایرانی سحر قریشی و مهناز افشار چیست؟

ماجرای دعوای بازیگران زن ایرانی سحر قریشی و مهناز افشار چیست؟

اسم:سحر قریشی اسم خانوادگی:قریشی تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶ محل
تولد :تهران

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران هست.او درسال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی از طریق سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینماو تلویزیون شد.

سحر قریشی پس ازآن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده براینقش یلدا وی را انتخاب کرد.او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

همچنین ببینید :

مهناز افشار بیوگرافی و عکس های خانوادگی مهناز افشار شوهر و دخترش عکس های جالب از شباهت مانکن زیبای برزیلی به سحر قریشی عکس های داغ دیده نشده سحر قریشی و بیوگرافی سحر قریشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری