آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل


امروزه با بالارفتن کیفیت دوربین گوشی های هوشمند به راحتی می توان عکس ها و یا اسناد را از طریق دوربین گوشی اسکن کرد اما قطعا اسکن با دوربین گوشی کیفیت اسکن با دستگاه اسکنر را ندارد و از طرفی تعداد زیادی از عکس و یا اسناد را نمی توان با دوربین گوشی اسکن کرد ولی می توان با روش ها و ترفندهایی اسکن از طریق دوربین را به کیفیت مطلوب رساند و ما در این...

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

امروزه با بالارفتن کیفیت دوربین گوشی های هوشمند به راحتی می توان عکس ها و یا اسناد را از طریق دوربین گوشی اسکن کرد اما قطعا اسکن با دوربین گوشی کیفیت اسکن با دستگاه اسکنر را ندارد و از طرفی تعداد زیادی از عکس و یا اسناد را نمی توان با دوربین گوشی اسکن کرد ولی می توان با روش ها و ترفندهایی اسکن از طریق دوربین را به کیفیت مطلوب رساند و ما در این سایت یعنی هاو کن یو این ترفندها را به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

1 آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

حال سعی کنید در یک شرایط نوری مناسب و تا جایی که امکان دارد دوربین را نزدیک ببرید سپس با استفاده از دکمه ی آبی عکس خود را ثبت کنید البته برای بهتر شدن شرایط نوری می توانید از فلاش هم استفاده کنید.

پس از گرفتن عکس صفحه ی پیش نمایش باز شده و شما می توانید در این صفحه با ابزار Crop قسمت های اضافه ی عکس را حذف کنید برای اینکار کافیست که نقطه های آبی را در گوشه های عکس بگذارید تا فقط آن محدوده نگه داشته شود.

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

پس از اتمام کار تیک پایین صفحه را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود.

سپس در پنجره ی جدید ۳ انتخاب دارید با انتخاب دکمه ی مثبت صفحات بیشتری می توانید اسکن و اضافه کنید، با انتخاب دکمه ی فلش تغییرات به حالت اولیه بازمی گردد و با انتخاب تیک این فایل اسکن شده به اسناد Google Drive اضافه می شود.

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایلآموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

البته در این پنجره شما می توانید رنگی و یا سیاه و سفید بودن عکس را تعیین کنید و همچنین عکس را به جهات مختلف بچرخانید و یا حذف کنید.

فایل های اسکن شده با فرمت PDF و با اسم Scanned و تاریخ درGoogle Drive ذخیره می شوند که می توانید این اسم را تغییر داده و یا فایل را حذف کنید همچنین می توانید با انتخاب آیکن سه نقطه این فایل را از طریق ایمیل، دراپ باکس و… به اشتراک بگذارید.

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایلآموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

اسکن اسناد در سیستم عامل iOS

با انتخاب گزینه ی Share و باز شدن صفحه ی مربوط به آن می توانید فایل های اسکن شده را با فرمت های PDF و JPEG از طریق ایمیل و… به اشتراک بگذارید.

همچنین گزینه ی Edit قابلیت ویرایش فایل اسکن شده را به شما خواهد داد و با گزینه ی Add می توانید عکس های بیشتری به این مجموعه اضافه کنید.

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایل

با انتخاب آیکن سه نقطه در بالای صفحه به قابلیت های بیشتری مانند OCR (تشخیص متن)، قرار دادن رمز برروی فایل PDF و… دسترسی پیدا می کنید.

آموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایلآموزش اسکن عکس یا برگه اسناد با استفاده از موبایلاین ۲ نرم افزار بسیار کاربردی، تقریبا نیاز شما را برای اسکن عکس ها و اسناد برطرف می کند و شما به سادگی و بدون دستگاه مخصوص اسکنر می توانید یک اسکن با کیفیت مناسب از عکس ها یا اسناد خود تهیه کنید.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟