زیرساخت های جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اهر فراهم می شود


زیرساخت های جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اهر فراهم می شود

اهر- سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر گفت: زیرساخت های جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اهر فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، راضیه عباسی معروفان عصر امروز سه شنبه در نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار اهر، اظهار کرد: امیدواریم این نشست‌ها باعث‌وبانی یکسری تحولات و تحرکات در شهر اهر باشد و اگر در این نشست‌ها به نتیجه و تحرکاتی نرسیم در واقع تمامی این‌ها اتلاف وقت است.

وی تأثیرگذاری و تحول‌آفرینی اصحاب رسانه را مشابه و همانند مجموعه آموزش و پرورش دانست، افزود: وقتی میهمانی به شهری می‌رود و به سیمای زیبا و دل‌نشین آن شهر می‌نگرد به‌خوبی می‌داند که چه نوع افکار و اندیشه بر همان شهر حاکم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه اولین وظیفه اصحاب رسانه روشنگری صادقانه برای مردم است، ادامه داد: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند و انتظار می‌رود نیازهای مردم را سنجیده و به مسئولین تحویل دهند به‌طوری که اگر می‌بینیم شهرها و مناطقی در دنیا گردشگر پذیر هستند آن‌هم باید از تأثیرات رسانه‌هاست که نتوانسته زیبایی‌های همان شهرها و مناطق را به ملت‌ها بشناساند.

عباسی در ادامه بر لزوم ساماندهی مراسمات ترحیم در سطح شهر اهر به‌منظور جلوگیری از ریخت و پاش‌های اضافی تأکید کرد، گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم برگزاری مراسمات ترحیم که عمدتاً تشریفاتی هستند را از ریشه حل کنیم به‌طوری که مردم در آخر هفته از بس که مسجد گردی می‌کنند و در این خصوص دغدغه دارند بایستی ریشه‌ای حل شود.

وی بابیان اینکه مراسمات ترحیم در اهر نه‌تنها شأن مسلمانی نیست بلکه هر روز شاهد بروز بدعت‌هایی جدیدی نیز هستیم، ابراز داشت: همه خوب می‌دانند کسانی که به ضیافت نهار یا شام دعوت می‌شوند اگر توجه کنیم زیاد به غذا نیازمند نیستند در حالی که اگر هزینه‌های مراسمات ترحیم در مناطق حاشیه‌ای شهر اهر که خانواده‌های نیازمندی سکونت دارند و حتی مدارس برای رفع مشکلات آن‌ها هزینه شود یقیناً اجر آن بیشتر پخش غذا خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر انعکاس عملکرد صحیح مسئولان از سوی رسانه‌ها را اقدامی بدون اشکال عنوان کرد، بیان داشت: بسیاری از مسئولان غیربومی که به اهر آمده و رفته‌اند از این بابت که مردم غیر از کم و کاستی‌ها حداقل یک تشکر خالی هم نمی‌کنند ابراز گلایه می‌کنند و به نظر من این انتقاد بر همه ما وارد است.

عباسی در ادامه با تأکید بر اینکه پیش از دعوت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید زمینه فعالیت و امنیت آن‌ها را تأمین کنیم و در این زمینه همه و همه از مسئولان تا شهروندان عادی وظیفه‌داریم، افزود: چطور ما حاضریم ده‌ها هزار نفر جوان بیکار را در آغوش بگیریم ولی حاضر نباشیم کسی بیاید برای جوانان بیکار اشتغال ایجاد کند تا از فلاکت فعلی رهایی یابیم در حالی که غیر ما کسی به این فکر نخواهد بود و هر مسئولی که می‌آید شاید بگوید من در شهر اهر فقط چند سال هستم مشکلات عمده آن به من ارتباطی ندارد.

زیرساخت های جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اهر فراهم می شود

مردم اهر به دنبال ارتقای سلامت مالی، نشاط و عدالت اجتماعی هستند

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر اهر نیز در این جلسه گفت: مردم شهر اهر به دنبال ارتقای سلامت مالی، اعتماد، نشاط و عدالت اجتماعی هستند که بایستی به این خواسته آنان احترام گذاشت و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

اصغر فتح زاده اظهار کرد: مردم شهرستان اهر بعد از چهار دوره تجربه به ما اعتماد کردند و به شعار و اهداف ما رأی متفاوت رأی دادند که کمال تشکر و قدردانی دارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم شهر اهر به دنبال ارتقای سلامت مالی، اعتماد، نشاط و عدالت اجتماعی هستند که بایستی به این خواسته آنان احترام گذاشت و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه اعضای شورای شهر اهر با اتحاد و در کنار هم کاری کنیم تا در بین مردم شرمنده نباشیم، گفت: بنده شخصاً به مردم اهر بدهکارم و حضورم در شورای شهر اهر بدین منظور است تا بدهی‌ام را به مردم بپردازم و در این راه شبانه‌روز تلاش می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چیستان | کدام شهر ایران است، که خوردن بخش اول آن کشنده؛ اما بخش دومش را روزانه می‌خورند؟