کسبه می‌پرسند وام ما کجاست؟


کار اجرایی در حوزه اختیارات اتحادیه نیست. وظیفه اتحادیه پیگیری مطالبات کسبه است که ما همه تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم. نامه‌های ما به آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن تجارت موجود است.

کسبه می‌پرسند وام ما کجاست؟پول نیوز- کمتر از دو ماه دیگر حادثه پلاسکو یک ساله می‌شود اما هنوز حتی یک آجر روی آجر آن گذاشته نشده است. پلاسکو هنوز مخروبه‌ای است که رسیدگی به وضعیت آن را اصناف و کسبه و اتحادیه‌ها و شهرداری و بنیاد به یکدیگر پاس داده می‌دهند.

کسبه امروز مطالبات مختلفی دارند و هرکدام به نوعی آسیب دیده‌اند. هادی شیرازی رییس اتحادیه پوشاک در این باره به پول نیوز گفت: «یک سوم واحدهای ساختمان پلاسکو زیر نظر اتحادیه پوشاک بوده‌اند. بابت دو سوم دیگر باید اتاق اصناف تهران و اتحادیه پیراهن‌دوزان پاسخگو باشند.»

او ادامه داد: کار اجرایی در حوزه اختیارات اتحادیه نیست. وظیفه اتحادیه پیگیری مطالبات کسبه است که ما همه تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم. نامه‌های ما به آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن تجارت موجود است.

او تاکید کرد: کسبه مدام می‌پرسند وامی که وعده اش را داده بودید چه شد؟ آن‌ها از طی کردن این روند خسته‌اند و هیچ نشانه‌ی مثبتی نمی‌بینند. حق به جانب آنهاست.

به گفته شیرازی، مجتمع‌هایی که به کسبه پلاسکو برای جایگزینی پیشنهاد می‌دهند در شان آن‌ها نیست و برای همین بین آن‌ها برای انتخاب یک مکان واحد، تجمیع فکر صورت نمی‌گیرد.

او افزود: اتحادیه بودجه ندارد که شق القمر کند و با حق عضویت ساده اداره می‌شود. ما وکیل کسبه ایم و همه تلاش خود را برای استیفای حقوق آن ها می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا