مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم


مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

مدل ارایش چشم جدید 97 + تصویر در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از  مدل ارایش چشم جدید 97 ارایش چشم عروس,مدل ارایش چشم عروس عربی,مدل آرایش چشم عروس 2018,مدل آرایش چشم عروسکی,مدل آرایش چشم دخترانه ساده,مدل ارایش چشم دخترانه,مدل ارایش چشم دخترانه ملایم,مدل آرایش چشم   فراهم آورده ایم. در ادامه  مدل آرایش...

مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

مدل ارایش چشم جدید 97 + تصویر

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل ارایش چشم جدید 97 ارایش چشم عروس,مدل ارایش چشم عروس عربی,مدل آرایش چشم عروس 2018,مدل آرایش چشم عروسکی,مدل آرایش چشم دخترانه ساده,مدل ارایش چشم دخترانه,مدل ارایش چشم دخترانه ملایم,مدل آرایش چشم فراهم آورده ایم.

در ادامه مدل آرایش چشم جدید94,مدل ارایش چشم جدید 95,مدل آرایش چشم ساده و شیک,مدل آرایش چشم ساده وزیبا,مدل ارایش چشم ساده دخترانه,مدل آرایش چشم ساده و دخترانه,مدل ارایش چشم ساده و زیبا ملاحظه میفرمایید.

مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهممدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

وقتی به ابروی خودتان نگاه میکنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. به یاد داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود.

آرایش چشم‌های نزدیک به هم: برای دورتر نشان دادن چشم‌ها می‌توان از یک نقطه کوچک از کرم کانسیلر نامرئی در گوشه داخلی هر دو چشم استفاده کرد. از یک خط چشم کمرنگ و نازک در لبه بالایی پلک‌ها و نزدیک مژه ها که به سمت‌خارج‌ضخیم می شوند، باید استفاده کرد. همچنین باید برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلک از یک سایه کمرنگ استفاده کرد و مقدار کمی‌از‌نوع تیره‌تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلک به کار برد و به خوبی در بخش میانی آنها را یک‌دست کرد.

مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
آرایش چشم مدل آرایش چشم مدل ارایش چشم ملایم
مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم
مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم
مدل ارایش چشم جدید 97 برای عروسی و مهمانی های مهم

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)