اسکان 460 مددجوی بیمار از چهار استان کشور در مراکز نقاهتگاهی یزد


اسکان 460 مددجوی بیمار از چهار استان کشور در مراکز نقاهتگاهی یزد

یزد - ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) یزد گفت:امسال 460 مددجوی بیمار از استان‌های هرمزگان، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و منطقه بشاگرد در مراکز نقاهتگاهی این استان اسکان داده شدند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این نهاد در استان، محمدحسین جمالپور با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت ازجمله خدمات ضروری و حیاتی محسوب می‌شود افزود: در مجموع 16 میلیارد و 320 میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی و کمک به تأمین سلامت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در سالجاری از سوی این نهاد هزینه شد.
وی بابیان اینکه 165 مرکز درمانی با این نهاد همکاری دارند اظهار کرد: کمیته امداد سعی کرده بیشتر هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت از جمله دارو، خدمات بستری، دندانپزشکی، فرانشیز، هزینه سفر و اقامت، تفاوت تعرفه، لوازم پزشکی و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشتی را پرداخت کند.
وی پرداخت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی زیر پوشش این نهاد را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی تحت حمایت از مزایای بیمه‌های اجتماعی و استفاده از مستمری در زمان بازنشستگی ازجمله رویکردهای مهم این نهاد است.
وی ادامه داد:امسال یک میلیارد و 501 میلیون تومان برای حق بیمه حدود 6 هزار مددجوی مشمول بیمه‌های اجتماعی پرداخت شد.
هم اکنون 52 هزار نفر از جمعیت استان یزد در قالب 27 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.
2088/ 6197 دریافت کننده: کبری دانشی**انتشار: فلاح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر