پرداخت 366 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان بوشهر


پرداخت 366 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: در سال جاری 366 میلیارد ریال تسهیلات به 82 واحد صنعتی و معدنی این استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند، پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از امان الله شجاعی افزود: 291 میلیارد و 900 میلیون ریال ازاین میزان تسهیلات مربوط به 13 واحد صنعتی است که در سال گذشته درخواست وام کرده بودند اما پرونده آنها به امسال منتقل شده است.
وی یادآور شد: در زمان حاضر 340 واحد صنعتی و تولیدی بوشهر در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.
شجاعی اضافه کرد: براساس آخرین گزارش های سایت بهین یاب مربوط به ثبت نام واحد‌های تولیدی برای گرفتن تسهیلات رونق تولید، عملکرد استان بوشهر در 15 روز گذشته در زمینه جذب تسهیلات با تاکید بر موانع تولید پیشرفت قابل قبولی داشته و از ردیف 24 به ردیف 19 صعود کرده است.
وی اضافه کرد: برخی از بانک‌ها با عملکرد خوب خود سبب شده‌اند که هم واحد‌های تولیدی بتوانند بموقع از این مزایا استفاده کنند و گرفتار تشریفات بی مورد اداری نباشند و هم بتوانند برای تولید بیشتر و بهتر عمل کنند و سبب تثبیت و یا افزایش اشتغال شوند.
وی اظهار کرد: در صورت مشارکت بیشتر بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا همانند بانک‌های پیشرو، رتبه استان بوشهر به حدود ردیف 10 ارتقا می یابد.
شجاعی گفت: هفته آینده آخرین عملکرد بانک‌های استان بوشهر با دیگر استان‌ها بررسی و نقاط ضعف و قوت هریک از بانک‌ها در سامانه بهین‌‌یاب اعلام می‌ شود.
وی یادآورشد: سال گذشته به 132 واحد صنعتی ثبت نام شده استان بوشهر در سامانه بهین یاب 900 میلیارد ریال وام پرداخت شد.
وی بیان کرد: از اوائل دی ماه امسال کار نظارت بر عملکرد بانک‌ها در زمینه مشارکت آنها در پرداخت وام‌ها از طریق سامانه بهین یاب آغاز می‌ شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در