تاریخ پخش فصل سوم سریال شهرزاد با یک تریلر اعلام شد


تاریخ پخش فصل سوم سریال شهرزاد با یک تریلر اعلام شد

ساعاتی قبل تریلری از فصل سوم سریال شهرزاد منتشر شد که تاریخ پخش این مجموعه سینمای خانگی را رسما مشخص کرد. با ما همراه باشید. سریال شهرزاد را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چند سال اخیر وطنی دانست. فصل اخیر این سریال به واسطه برخی سیاست‌ها نتوانست چنان چه در گذشته شاهدش...

ساعاتی قبل تریلری از فصل سوم سریال شهرزاد منتشر شد که تاریخ پخش این مجموعه سینمای خانگی را رسما مشخص کرد. با ما همراه باشید.

سریال شهرزاد را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چند سال اخیر وطنی دانست. فصل اخیر این سریال به واسطه برخی سیاست‌ها نتوانست چنان چه در گذشته شاهدش بودیم موفقیت‌آمیز ظاهر شود و رضایت طرفداران آنطور که باید و شاید جلب نشد. با این حال ما پس از اتمام فصل دوم کاملا می‌دانستیم که این مجموعه برای فصل سوم هم تایید خواهد شد و چنان چه می‌دانید این امر پس از مدت کوتاهی اتفاق افتاد و حالا بعد از انتشار اولین تریلر، عوامل سازنده تصمیم گرفته‌اند که با انتشار نمایش جدیدی از فصل سوم سریال شهرزاد جزئیات بیشتری را از آن با مخاطبانش به اشتراک بگذارند. در صدر آن هم تاریخ رسمی پخش فصل سوم است که طبق گفته سازندگان، اولین قسمت از آن در تاریخ دوشنبه 9 بهمن 1396 به طور عمومی پخش خواهد شد. بیش از این منتظرتان نمی‌گذارم و شما را به تماشای نخستین تریلر رسمی منتشر شده از فصل سوم سریال شهرزاد دعوت می‌کنم:

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

باید منتظر ماند و دید که آیا فصل سوم این مجموعه می‌تواند موفقیت‌های فصل اول را تکرار کند یا خیر.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تاریخ پخش فصل سوم سریال شهرزاد با یک تریلر اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی