بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396


بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

در معرفی بهترین بازی‌های این هفته اندروید و آیفون، بازی فوتبال EA Sports Fifa را معرفی کردیم و نگاهی هم به یک بازی معمایی با نام Riddlord: The Consequence انداخته‌ایم.

سومین هفته آذر را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و در این مقاله قصد داریم تا بازی‌های برتری را با شما به اشتراک بگذاریم که در هفته‌ی گذشته در زومجی معرفی یا بررسی کرده‌ایم. اگر طرفدار بازی فوتبال هستید و می‌خواهید حتی در گوشی موبایل خود نیز مشغول پاسکاری و گل زدن به حریف شوید، بازی فوتبال FIFA Soccer یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. از سوی دیگر این هفته بازی جذابی مشابه با مجموعه The Room برای اندروید و iOS منتشر شد. در بازی اندروید و آیفون Riddlord: The Consequence با کارآگاه کارکشته‌ای همراه می‌شوید که در حل معمای قتل‌های مرموز تبحر دارد.

در صورتی که لیست پایین برای شما جذاب نبود، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به انبوهی از بازی‌های معرفی شده در زومجی دسترسی داشته باشید. زومجی همچنین به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

Caveman HD: Lemmings Way

مقاله مرتبط:

معرفی بازی موبایل Caveman HD: Lemmings Way

بازیکنان قدیمی به خوبی Lemmings، محصول استودیوی DMA Design را به یاد دارند، بازی متفاوتی که در آن باید با غارنشین‌هایی همراه می‌شدید که از خود اراده‌ای نداشتند و تنها در مسیری مستقیم به حرکت خود ادامه می‌دادند. حال بعد از گذشت ۲۵ سال از زمان انتشار و فروش بیش از ۲۰ میلیونی این بازی، شاهد عرضه محصول مشابهی با طراحی بهبود یافته به نام Caveman HD هستیم که مسیر مشابهی را با Lemmings دنبال می‌کند. بازی در مجموع دارای چهار درجه سختی مختلف، هرکدام با مراحل متنوعی است که از درگیری با مذاب‌ها بگیرید تا ورود به غاری پر از زنبور، را شامل می‌شود. در جریان بازی باید با استفاده از هشت مهارت، غارنشین‌ها را که در مسیری مستقیم حرکت می‌کنند، به شکلی هدایت کنید که بتوانند به نقطه پایانی برسند. در این مسیر اما چالش‌های زیادی در مقابل‌تان قرار دارد و در صورتی که به اشتباه یکی از مهارت‌ها را روی این انسان‌های اولیه استفاده کنید با شکست روبرو خواهید شد. سد کردن مسیر حرکت سایر غارنشین‌ها، انفجار، کندن زمین یا بالا رفتن، از جمله‌ی مهارت‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده روی هر یک از آنها، مانع حرکت‌شان شوید. بازی Caveman HD اکنون به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Caveman HD: Lemmings Way
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

FIFA Soccer

مقاله مرتبط:

معرفی بازی موبایل FIFA Soccer

با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود در فروشگاه گوگل پلی بازی FIFA Soccer را می‌توانیم یکی از موفق‌ترین بازی های فوتبال منتشر شده در گوشی‌های موبایل قلمداد کنیم. بازی فوتبال FIFA Soccer بیش‌تر حس و حالی مشابه با بخش آلتیمیت تیم‌ نسخه‌های کنسولی دارد. ابتدای بازی باید مانند آلتیمیت تیم،‌ یک تیم ضعیف را به مرور با به دست آوردن بازیکنان بهتر قوی کنید. بازی FIFA Soccer که پیش از این با نام FIFA Mobile نیز شناخته می‌شد، یک تجربه فوتبالی کامل را مانند نسخه‌های کنسولی ارائه نمی‌دهد و بیشتر در حالت‌های مختلف به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مسابقاتی کوتاه برای پیروزی تلاش کنند. مسابقه‌های بازی از زدن ضربه آزاد گرفته تا رقابت برای ۹۰ ثانیه خلاصه می‌شود و نباید توقع یک بازی فوتبال مشابه با سایر پلتفرم‌ها را از FIFA Soccer داشته باشید. این بازی متاسفانه مانند نسخه موبایل PES 2018 از حالت co-op لوکال پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید FIFA Soccer را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون FIFA Soccer
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

Overload: Multiplayer Cars Battle

مقاله مرتبط:

معرفی بازی موبایل Overload: Multiplayer Cars Battle

اگر شما نیز با مجموعه Twisted Metal خاطره دارید، احتمالا بازی Overload نیز نظرتان را جلب خواهد کرد. Overload از بسیاری جهات بازی با کیفیتی محسوب می‌شود. اولین ویژگی این بازی ارائه سه محیط متنوع برای نبرد خودروهای جنگی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با برداشتن آیتم‌هایی مانند موشک یا مین، به صورت Real-Time با دشمنان خود مبارزه کنند. دیگر ویژگی Overload سیستم ارتقاء تراشه‌ها، خودرو و افزایش سطح است که هر کدام در جایگاه خود اهمیت زیادی برای پیروزی در رقابت دارند. Overload همینطور سه حالت Death Match ،Team Death Match و تسخیر یک منطقه را ارائه می‌دهد که به صورت تصادفی در دسترس شما قرار می‌گیرد. Overload با خودروهای متنوع و گیم‌پلی روان و البته تماما آنلاینی که ارائه می‌دهد، پتانسیل زیادی برای سرگرم کردن بازیکنان علاقمند به نبرد خودروها دارد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Overload: Multiplayer Cars Battle
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

Riddlord: The Consequence

مقاله مرتبط:

معرفی بازی موبایل Riddlord: The Consequence

مجموعه The Room را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های پازل منتشر شده برای گوشی‌های موبایل معرفی کرد. این بازی با ارائه گیم‌پلی یکپارچه و مرحله به مرحله بازیکنان را با جعبه‌ای مرموز درگیر می‌کند تا به مرور با بررسی جعبه از همه جهت، مرحله به مرحله راز پشت آن را فاش کنند. اگر از این بازی خوش‌تان آمده باشد، حتما باید بازی Riddlord: The Consequence را نیز تجربه کنید. در این بازی در نقش شخصی به اسم جک رید، یک کارآگاه کارکشته وارد ماجراجویی برای یافتن فرزند خود می‌‌شوید. داستان از جایی آغاز می‌شود که جک در حال بازگشت به خانه، تماسی را از شخصی مرموز دریافت می‌کند که ادعا دارد اسپارک، فرزند او را دزدیده‌ است. حال جک برای پی بردن به راز پشت این تماس به سرعت خود را به خانه می‌رساند و در آنجا با یک جعبه مرموز روبرو می‌شود که باید معمای آن را برای یافتن پسر خود حل کند. تنوع زیاد پازل‌ها و در مواقعی سختی زیاد حل آنها، قادر است تا حسابی بازیکنان را به چالش بکشد. Riddlord: The Consequence اکنون با قیمت ۵.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با خریداری این بازی نسخه کامل و بدون هرگونه خریدهای درون برنامه‌ای را دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Riddlord: The Consequence
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

Portal Knights

مقاله مرتبط:

معرفی بازی موبایل Portal Knights

بازی‌های سندباکس و نقش‌آفرینی تفاوتی ندارد در کنسول باشند یا گوشی‌های موبایل، اصولا با گیم‌پلی جذابی که دارند، بازیکنان را مجذوب خود می‌کنند. این دست بازی‌ها که یکی از موفق‌ترین آنها ماینکرفت ساخته موجانگ است، به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در دنیایی عظیم برای جانشان‌ تلاش کنند و با ساخت پناهگاه‌هایی برای خود، به ماجراجویی بپردازند. بازی Portal Knights نیز یکی از جدیدترین بازی‌های سندباکس منتشر شده برای اندروید، iOS و رایانه‌های شخصی است. در این بازی محتوای متفاوتی از ساخت شخصیت گرفته تا ساخت بناهای مختلف، گشت و گذار در نقشه‌ای عظیم و انجام ماموریت‌هایی از همه نوع،‌ در دسترس‌تان قرار دارد. هرچند شیوه کنترل شخصیت‌ها و دوربین کمی آزاردهنده است، اما محیط سه بعدی بازی، شخصیت‌های مینیاتوری زیبا و گرافیکی جذاب که شامل جنگل‌های سرسبز و سیاه‌چاله‌ها می‌شود، ارزش خریداری و انجام این بازی را دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Portal Knights
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته سوم آذر 1396

The Inner World 2

مقاله مرتبط:

بررسی بازی The Inner World: The Last Wind Monk

بازی The Inner World 2 یا در اندروید The Inner World: The Last Wind Monk، اثر اشاره و کلیک جذابی است که به ویژه برای قشر خاصی از گیمر‌ها ساخته شده است. داستان بازی مانند اولین نسخه درون‌مایه‌ی خوبی دارد و مشکلات آسپوزیا، شخصی به نام امیل و دماغ فلوتی‌ها را روایت می‌کند و به زیبایی روایت شده‌ است و قادر است بازیکنان را درگیر خود کند. بازیکنان، در نقش روبرت ماجراجویی را آغاز می کنند، شخصی که به مدت سه سال در اثر برخورد اشعه بازیلین به سنگ تبدیل شده است. معماهای بازی طراحی خوب دارند و بسیار متنوع هستند. اما ویژگی‌ مهم The Inner World: The Last Wind Monk برای افرادی که به دنبال گرافیکی جذاب هستند، محیط‌ها و طراحی کارتونی شخصیت‌ها است که نه تنها تنوع زیادی دارند، بلکه به زیباترین شکل ممکن کار شده‌اند. اگر به دنبال اثری سرگرم‌کننده و باکیفیت می‌گردید، حتما بازی The Inner World: The Last Wind Monk را با قیمت ۴.۹۹ دلار دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Inner World: The Last Wind Monk
پلی‌استور اپ‌استور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!