تا دقیقه 90؛ پرسپولیس 2 بادران 1


تا دقیقه 90؛ پرسپولیس 2 بادران 1

دو تیم پرسپولیس و بادران، در تنها دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، به مصاف هم رفتند که تا دقیقه 70، تیم پرسپولیس دو بر یک از بادران پیش افتاده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در تنها دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی دو تیم پرسپولیس و بادران به مصاف هم رفتند.

ترکیب بادران

مهدی اسلامی، امید نظامی پور، ابراهیم کریمی، افشار، روح الله نعمتی، مسعود ریگی، محمد آبشک، مهرداد رضایی، امیر میربزرگی، مهدی ترکمان و کریم اسلامی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

داور: حسن اکرمی کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان، امیرعرب براقی ناظر: مسعود مرادی

دقایق حساس:

دقیقه 10: اولین فرصت جدی بازی را مهرداد رضایی برای بادران شکل داد که پاس عرضی او پیش از اینکه در آستانه دروازه خالی نصیب اسلامی شود توسط بیرانوند دفع شد.

دقیقه 14: اشتباهات پیاپی صادق محرمی در سمت راست می‌توانست یک خطر جدی برای پرسپولیس باشد که با پوشش مناسب شجاع خلیل زاده این توپ دفع شد.

دقیقه 15: ارسال وحید امیری با یورش شایان مصلح برای ضربه سر همراه شد که مهدی اسلامی پیش از مدافع پرسپولیس توپ را مهار کرد.

دقیقه 35: حرکت بشار رسن به داخل محوطه جریمه با خطای بازیکن بادران همراه شد که داور در سوت خود به نشانه پنالتی دمید و منشا مامور زدن آن شد.

دقیقه 36: مهاجم نیجریه ای پرسپولیس پنالتی صورت گرفته روی بشار را برخلاف جهت حرکت دروازه بان بادران به گل اول این تیم تبدیل کرد.

دقیقه 38: ارسال احمدزاده با ضربه شایان در تیر دوم به منشا رسید که البته زودتر از او این اسلامی بود که توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 38: ارسال کرنر با ضربه آکروباتیک علی علیپور با برخورد به تیرک دروازه یکی از صحنه های جالب توجه نیمه اول را شکل داد.

دقیقه 40: ارسال مسعود ریگی با ضربه سر محکم مهرداد رضایی گل تساوی را برای بادران رقم زد تا بیرانوند چاره‌ای جز تماشای ورود توپ به دروازه‌اش نداشته باشد.

دقیقه 44: ضربه فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 49: ارسال کرنر برای پرسپولیس در ریباند به احمدزاده رسید اما ضربه والی این بازیکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 54: ارسال کرنر از سوی بشار رسن با ضربه سر تمام کننده شجاع خلیل زاده گل برتری پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 60: روی حرکت علی علیپور و پاس او برای بشار در محوطه جریمه که با کات بک هافبک عراقی همراه شد، منشا گل دوم را به ثمر رساند. محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور این بازی آن را آفساید اعلام کرد که در صحنه آهسته آن اشتباه او مشهود بود.

دقیقه 78: شوت دیدنی سیامک نعمتی با دفع مهدی اسلامی یک ضربه کرنر نصیب پرسپولیس کرد که در ادامه ضربه سر شجاع روی ارسال فرشاد احمدزاده سودی برای پرسپولیس نداشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !