فروش بیش از 10 میلیون نینتندو سوییچ در عرض 9 ماه


فروش بیش از 10 میلیون نینتندو سوییچ در عرض 9 ماه

هم رسان: جدیدترین کنسول نینتندو سوییچ که در مارس سال 2017 عرضه شد، اکنون پس از گذشت 9 ماه توانسته به تعداد بیش از 10 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش برسد. این در حالی است که آمار فروش مربوط به تعطیلات سال نو میلادی محاسبه نشده است. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز،...

فروش بیش از 10 میلیون نینتندو سوییچ در عرض 9 ماه

هم رسان: جدیدترین کنسول نینتندو سوییچ که در مارس سال 2017 عرضه شد، اکنون پس از گذشت 9 ماه توانسته به تعداد بیش از 10 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش برسد. این در حالی است که آمار فروش مربوط به تعطیلات سال نو میلادی محاسبه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز، نینتندو Wii U در طول 5 سال تنها توانسته بود 13.56 میلیون دستگاه را به فروش برساند. اگرچه نینتندو انتظار دارد که حدود 100 میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش برساند و این آمار هنوز با این تعداد دستگاه فاصله ی زیادی دارد اما در هر حال هنوز برای قضاوت زود است.

فروش بیش از 10 میلیون نینتندو سوییچ در عرض 9 ماهنینتندو سوییچ ، هفتمین کنسول بازی محبوب در دنیا است که شرکت نینتندو آن را تولید می کند و اولین مدل آن در اکتبر سال 2016 رونمایی شد. نینتندو عقیده دارد ،کنسول آنها یک محصول ترکیبی است و می توان از آن به عنوان یک کنسول خانگی با قابلیت تبدیل به یک کنسول قابل حمل استفاده کرد. این قابلیت به لطف سیستم منحصر به فرد داک و کنترلر های جداشدنی محقق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران