تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم


کُنا ممکن است خودروی کوچکی باشد اما برای هیوندای واقعاً پروژهٔ بزرگی محسوب ‌می‌شود. البته کُنا نخستین کراس‌اوور ساب‌کامپکت هیوندای نیست چراکه این شرکت کره‌ای هم‌اکنون مدل کرتا را در سبد محصولات خود دارد که چند سال پیش معرفی شد اما کرتا فقط در بازارهای خاصی مثل چین و آمریکای جنوبی عرضه می‌شود درحالی‌که کُنا یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت جهانی است....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم

تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم...

تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم

نگاهى به هیونداى اکسنت جدید | فیلم...

تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم

هیوندای اکسنت 2018 معرفی شد | فیلم...

کُنا ممکن است خودروی کوچکی باشد اما برای هیوندای واقعاً پروژهٔ بزرگی محسوب ‌می‌شود. البته کُنا نخستین کراس‌اوور ساب‌کامپکت هیوندای نیست چراکه این شرکت کره‌ای هم‌اکنون مدل کرتا را در سبد محصولات خود دارد که چند سال پیش معرفی شد اما کرتا فقط در بازارهای خاصی مثل چین و آمریکای جنوبی عرضه می‌شود درحالی‌که کُنا یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت جهانی است. این ماشین نه‌تنها روی پلت‌فرم سگمنت B جدید هیوندای ساخته شده که پیش‌نمایشی هم از خط‌مشی جدید در طراحی کل محصولات هیوندای نیز را نیز ارائه کرده است.

تبلیغ جالب هیوندای کُنا | فیلم

کنا | تگ

کُنا از یک طراحی کاملاً جدید و البته غیرمتعارف و جسورانه برخوردار است که مشابه آن پیش‌ازاین در جیپ چروکی، نیسان جوک و ساخته‌های سیتروئن مانند C4 ایرکراس و نسل جدید C3 بکار رفته بود؛ بنابراین کُنا مطمئناً ثابت می‌کند که این سبک طراحی به این زودی‌ها از مُد نمی‌افتد. درواقع این کراس‌اوور جدید کره‌ای را از لحاظ طراحی می‌توان با نیسان جوک، جیپ چروکی و حتی تویوتا C-HR قابل‌مقایسه دانست درحالی‌که از همهٔ آن‌ها بهتر به نظر می‌رسد. این ویژگی خصوصاً در نمای جلو بیشتر جلب‌توجه می‌کند چراکه در کُنا از چراغ‌های جلوی دوقسمتی استفاده شده است یعنی دقیقاً مشابه آنچه که در جوک و چروکی قبلاً دیده‌ایم. بخش بالایی، چراغ‌های روشنایی در روز و راهنماها را در خود جای داده است درحالی‌که قسمت بزرگ‌تر پایینی چراغ‌های جلوی اصلی خودرو محسوب می‌شوند. اما از سوی دیگر، کُنا شباهت عجیبی به محصولات جدید سیتروئن مانند هاچ‌بک C3 و حتی کراس‌اوور C3 ایرکراس دارد.

(۱۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ شرکت هیوندای, خودروی هیوندای, هیوندای کنا

11
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد