مینی کارواش نیسان برای ماکت‌ها!


مینی کارواش نیسان برای ماکت‌ها!

اگر کلکسیونی از ماکت‌های خودرویی دارید که زیر گردوخاک پنهان شده‌اند، نیسان ابزاری دارد که برای تازه کردن کلکسیون شما فوق‌العاده محسوب می‌شود. تیم مهندسی نیسان در فارمینگون هیلز میشیگان از دستگاهی برای انجام تست‌های دوام روی رنگ بدنه استفاده می‌کند اما این دستگاه احتمالاً باعث شفافیت رنگ نیز می‌شود. بنا به گفته نیسان، این...

اگر کلکسیونی از ماکت‌های خودرویی دارید که زیر گردوخاک پنهان شده‌اند، نیسان ابزاری دارد که برای تازه کردن کلکسیون شما فوق‌العاده محسوب می‌شود. تیم مهندسی نیسان در فارمینگون هیلز میشیگان از دستگاهی برای انجام تست‌های دوام روی رنگ بدنه استفاده می‌کند اما این دستگاه احتمالاً باعث شفافیت رنگ نیز می‌شود.

مینی کارواش نیسان برای ماکت‌ها!
بنا به گفته نیسان، این کارواش مینیاتوری نسبتاً جمع و جور بوده و به اندازه یک ماشین پاپ کورن است. برس چرخان این دستگاه در هر دقیقه 180 بار چرخیده و آسیب به رنگ همانندسازی می‌کند. حتی در چالشی سخت‌تر مهندسان می‌توانند تست کثیفی آریزونا را روی ماکت‌ها پیاده کنند. ذرت یاد شده باعث خراش بیشتر سطح خودرو برای چالش سخت‌تر به منظور توانایی پوشش رنگ در حفاظت از بخش زیرین خود می‌شوند.

مینی کارواش نیسان برای ماکت‌ها!
متأسفانه نیسان معمولاً از ماکت‌ها برای انجام چنین تست‌هایی استفاده نمی‌کند و کمپانی می‌گوید این نمایش با اسباب‌بازی برای نشان دادن اهداف موردنظر است. مهندسان رنگ را روی صفحه مستطیلی می‌پاشند. با این روش مهندسان می‌توانند میزان دوام رنگ روی سطوح گوناگون را اندازه‌گیری کنند.


دیدن خودروی کوچک Z در این تست جالب‌توجه است زیرا نسل جدید کوپه اسپورت نیسان در آینده نزدیک تولید نخواهد شد. معاون برنامه‌ریزی تولید نیسان آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس تأیید کرد که توسعه نسل آینده Z راه خود را طی می‌کند اما معرفی آن چند سالی طول می‌کشد. او همچنین گفته ظاهر این خودرو خشن‌تر از قبل خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403