رکورد جالب در لیگ فوتبال بانوان ایران / شهرداری سیرجان بالاتر از من سیتی و بارسلونا


رکورد جالب در لیگ فوتبال بانوان ایران / شهرداری سیرجان بالاتر از من سیتی و بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از ورزش سه؛ لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در حالی پیگیری می شود که تا هفته نهم تیم شهرداری بم با 8 برد، یک باخت و بدون تساوی و با 24 امتیاز صدرنشین مسابقات است. تیم راه یاب ملل سنندج با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و شهرداری سیرجان با 21 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. اما نکته قابل توجه...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از ورزش سه؛ لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در حالی پیگیری می شود که تا هفته نهم تیم شهرداری بم با ۸ برد، یک باخت و بدون تساوی و با ۲۴ امتیاز صدرنشین مسابقات است. تیم راه یاب ملل سنندج با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و شهرداری سیرجان با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

اما نکته قابل توجه درباره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران این است که از نظر آمار گل های زده دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان عملکردی فوق العاده داشته اند به طوری که میانگین گل های زده این دو تیم بهتر از میانگین تیم ها در معتبرترین لیگ های فوتبال زنان است.

میانگین گل زده در ایران و جهان

تیم شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در ۹ بازی ۳۸ گل به ثمر رسانده و میانگین ۴٫۲۲ گل را رقم زده است. اما نکته جالب اینجا است که تیم شهرداری سیرجان تیم سوم جدول رده بندی در ۹ بازی ۴۴ گل به ثمر رسانده و میانگین ۴٫۸۹ گل را برای خودش ثبت کرده است.

آماری که تیم شهرداری سیرجان در گل زده رقم زده است آماری فوق العاده خوب در مقایسه با دیگر تیم ها در لیگ های معتبر فوتبال بانوان جهان است.

شهرداری سیرجان بالاتر از بارسا و من سیتی

در لیگ اسپانیا بارسلونا صدرنشین لیگ زنان با ۵۰ گل زده در ۱۳ بازی است. این تیم میانگین ۴٫۸۹ گل در هر بازی را برای خودش به ثبت رسانده است. اتلتیکو مادرید تیم دوم لیگ اسپانیا آماری به مراتب ضعیف تر از بارسا دارد و میانگین ۲٫۳ گل در هر بازی را با ۳۰ گل زده به دست آورده است.

در لیگ زنان انگلستان دبلیو اس ال تیم منچستر سیتی صدرنشین است و در ۵ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده است که این میانگین ۳٫۸ گل در هر بازی را نشان می دهد.

اما بهترین آمار در لیگ زنان انگلستان مربوط به تیم چلسی است که ۲۱ گل و آمار ۴٫۲ گل در هر بازی را برای خودش به ثبت رسانده است.

در لیگ فوتبال زنان آلمان وولفسبورگ صدرنشین رقابت ها در ۱۰ بازی ۲۹ گل به ثمر رسانده و میانگین ۲٫۹ گل در هر بازی را رقم زده است.

بایرن مونیخ هم با ۲۶ گل و میانگین ۲٫۶ دومین تیم دوم لیگ آلمان در به ثمررساندن گل است. در لیگ فوتبال زنان برزیل کورینتیانس تیم اول گروه A لیگ در ۱۴ بازی ۴۶ گل به ثمر رسانده که میانگین ۳٫۲۹ گل در هر بازی است.

در لیگ فوتبال زنان ژاپن-نادشیکو- تیم ان تی وی بلزا در ۱۸ مسابقه ۳۹ گل زده و میانگین ۲٫۱۷ را رقم زده است. کوبه لئونزا تیم دوم لیگ ژاپن هم ۳۱ گل زده و میانگین ۱٫۷۲ را به ثبت رسانده است.

نتایج بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان را اینجا ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد