بارش باران در برخی شهرهای کشور


بارش باران در برخی شهرهای کشور

کارشناس سازمان هواشناسی، با اعلام اینکه در کیش، عسلویه، شمال خلیج فارس و جنوب کرمان باران می‌بارد، تاکید کرد: با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق کشور، از عصر امروز بخش‌هایی از جنوب یزد و غرب سیستان و بلوچستان نیز بارانی می‌شود.

بارش باران در برخی شهرهای کشور
به گزارش خدمت؛ محمد اصغری اظهار داشت: بارش باران امروز و فرد ادر استان‌های جنوبی تهران همچنان ادامه دارد. برای استان‌های چهارمحال، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، بخش‌هایی از یزد، بوشهر و هرمزگان، امروز بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش‌ها در اهواز، روز گذشته رگباری و شدید بود. امروز برای بوشهر، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین آبگرفتگی معابر در هرمزگان رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی، با اعلام این‌که در کیش، عسلویه، شمال خلیج فارس و جنوب کرمان باران می‌بارد، تاکید کرد: با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق کشور، از عصر امروز، بخش‌هایی از جنوب یزد و غرب سیستان و بلوچستان، بارانی می‌شود.

اصغری با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، گفت: در شهرهای بزرگ و صنعتی، به علت سکون هوا، شاهد آلودگی هوا هستیم. در شهرهای اراک، تبریز، ارومیه، سنندج و تهران، آلودگی هوا تا دو روز آینده ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سامانه بارشی جدید، اواسط هفته از غرب کشور وارد می‌شود.

منبع: افکار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!