میزبانی بجنورد در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور


میزبانی بجنورد در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور

بجنورد- رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: تیم پیام بجنورد سوم دی‌ماه امسال میزبان تیم گیلان از رقابت‌های لیگ دسته سه کشور خواهد بود.

حسین جعفر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته ۳ کشور با حضور ۳۰ تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام خواهد گرفت که در هر گروه ۱۰ تیم حضور دارند و هر تیم ۱۰ بازی خواهند داشت و درنهایت ۵ تیم به لیگ دسته ۲ کشور صعود می‌کند.

جعفرزاده افزود: همچنین تیم اول هر گروه مستقیم و تیم‌های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم گروه‌ها در بازی پلی‌آف مسابقه می‌دهند که درنهایت به لیگ دسته دو صعود خواهند کرد.

به گفته وی تیم پیام بجنورد در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شود که تا ۲۸ آذرماه لیست نهایی بازیکنان منتشر می‌شود و هم‌اکنون حدود سه ماهی است که ۳۰ بازیکن تمرینات منسجم خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: این تیم در حالی امسال به رقابت‌های لیگ دسته سه اعزام می‌شود که سال گذشته از مرحله اول این مسابقات صعود کرد اما متأسفانه در هفته‌های پایانی نتوانست شرایط خود را در جدول حفظ کند و موفق به صعود به لیگ دسته ۲ نشد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: در قرعه‌کشی که در فدراسیون فوتبال انجام‌شده تیم پیام بجنورد با ۲ تیم تهرانی، ۴ تیم مازندرانی، ۲ تیم گیلانی و ۱ تیم از البرز هم‌گروه شده است.

جعفرزاده مطرح کرد: این تیم هم‌اکنون بدون پشتیبان و حامی مالی است و ۱۲۰ میلیون تومان میزان کلی هزینه‌ها و تاکنون تنها ۵۰ میلیون تومان معادل ۴۰ درصد از این مبلغ دریافت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرکز اسرائیلی: تا آتش‌بس نشود، حملات یمن ادامه خواهد داشت