تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن


تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن

سوزاندن چربی و کاهش وزن همانند یک هنر است. این می تواند فوق العاده دشوار باشد زیرا نیاز به داشتن یک برنامه منظم ورزشی در کنار رژیِم غذایی منظم دارد.

سوزاندن چربی و کاهش وزن همانند یک هنر است. این می تواند فوق العاده دشوار باشد زیرا نیاز به داشتن یک برنامه منظم ورزشی در کنار رژیِم غذایی منظم دارد. برای این منظور یکی از بهترین ورزش ها برای چربی سوزی بالا، تی آر ایکس TRX است. این ورزش معلق که بر پایه وزن بدن طراحی شده است تنها به استفاده از دو بند و یک قلاب و تنوع وسیعی از حرکت های گوناگون، شما را به اهداف تناسب اندام می رساند. اما بهتر است قلب از خرید تی آر ایکس TRX بیشتر درباره این ورزش استثنایی بدانیم.
نکته اول: مقاومت، دوست شماست
تمرین های مقاومت باعث افزایش قابل ملاحظه ای در متابولیسم (سوخت و ساز) بدن شما می شود به علاوه به کاهش کل میزان چربی بدن کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که برخی از آموزش های مقاومتی را در برنامه کاهش وزن خود قرار می دهند 35-45 درصد بیشتر از گرفتن رژیم های غذایی و انجام ورزش های هوازی وزن از دست می دهند. ما پیشنهاد نمی کنیم که شما بدنسازی را شروع کنید، اما با افزودن تمرین های مقاومتی با TRX می توانید به سرعت چربی بسوزانید. تی آر ایکس TRX به دلیل آنکه بدن را به حالت معلق در می آورد، این باعث به چالش افتادن تمام بدن می شود که در نتیجه چربی سوزی در بدن به شکل کاملا هماهنگ در تمام قسمت های بدن رخ می دهد.
نکته دوم: کیفیت بیش از مقدار
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
تمرین ها با شدت شدید یک سبک تمرینی محبوب است که تلاش های کوتاه و سخت را با دوره های استراحت کم فراهم می کند. برای جلسه های تمرین با شدت بالا باید کاملا آماده باشید تا سخت کار کنید. این تمرین ها نیازی به طولانی شدن ندارند، اما باید تمام تلاش خود را انجام دهید. تمرین با شدت بالا به میزان قابل توجهی کالری بیشتری نسبت به ورزش های هوازی ساده می سوزاند و مانند تمرین های مقاومتی متابولیسم (سوخت و ساز) افزایش می دهد. مهمتر از همه، تمرین ها با شدت بالا سبب کاهش قابل توجه چربی از قلب می شود، برخی مطالعات این مقدار را تا 9 برابر بیشتر نشان داده اند. سطوح تمرین های تی آر ایکس TRX نیازهای شما برای تمرین با شدت بالا را بر طرف می کند.
نکته سه: تقویت هسته بدن
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
از دست دادن چربی از طریق ورزش با کالری سوزی و افزایش متابولیسم همراه است. تی آر ایکس TRX یک وسیله باور نکردنی برای کاهش وزن سریع است. با استفاده از وزن بدن خود به عنوان مقاومت، هر حرکت در یک تمرین تمام بدن شما را به چالش می کشد و به شما کمک می کند تا کالری بیشتری را در زمان کمتری بسوزانید. این مورد در زمانی رخ می دهد که مرکز ثقل بدن شما یا هسته مرکزی بدن در حالت معلق به نسبت مرکز ثقل زمین جابجا شده و این جابجایی دلیلی برای به فشار افتادن تمام بدن برای در راستا قرار گرفتن نسبت به نیروی ثقل زمین می شود. هنگامی که شما از تی آر ایکس TRX به عنوان یکی از بهترین لوازم ورزشی استفاده می کنید، هسته بدن شما باید به سختی کار کند تا بدن شما را در هر تمرین بتواند تعادل خود را حفظ کند.
نکته چهار: رژیم غذایی
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
اگر شما می خواهید نتایج پایدار با تی آر ایکس TRX کسب کنید باید بدن خود را به درستی تغذیه کنید و قبل و بعد از تمرین به بازیابی بدن خود کمک کنید. شما نیاز به انرژی برای آموزش تی آر ایکس TRX دارید، و شما باید انرژی بدن خود را از طریق رژیمی سالم بگیرید. رزِم غذایی درست در واقع سوخت و ساز بدن شما را به کم شدن چربی سرعت می بخشد، و باعث می شود که در برنامه تناسب اندام خود پیشرفت کنید. همچنین تمرینات بدن پس از سوختن، با پروتئین لاغر، کربوهیدرات ها و آب، بسیار مهم است. تغذیه پس از تمرینتان بهتر است، سریعتر میتوانید بهبود یابید و جلسه تمرینی بعدی خود را تجربه کنید. این استراتژی تغذیه همچنین به شما کمک می کند تا توده عضلانی پر حجم را تولید کنید که به نفع شماست زیرا ماهیچه ها به تنهایی یک مقدار کالری را برای حفظ خود می سوزانند.
نکته پنجم: تمرین هر زمان و هر مکان
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
با استفاده از تی آر ایکس TRX می توانید راهی شگفت انگیز برای ایجاد تمرین کامل بدن در خانه، در پارک یا در محل کار خود داشته باشید. کار با این ورزش بسیار آسان است به راحتی با دو بند و قلاب می توانید تمرین هایی موثر داشته باشید. می توانید تی آر ایکس را به درب خانه و یا اگر در بیرون هستید به یک درخت ببنید و به آسانی ورزش کنید.
نکته ششم: ورزشی برای تمام بدن
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
شما در حقیقت می توانید تمام بدن خود را با استفاده از آموزش تی آر ایکس TRX پرورش دهید. عدم نیاز به تمرین با دستگاهای بدنسازی برای تقویت تنها یک عضله خاص از ویژگی های مهم تی آر ایکس TRX استف این بدان معنی است شاید شما در یک تمرین تی آر ایکس بر روی یک عضله کار می کنید ولی در واقع تمام عضلات بدن شما به چالش کشیده می شود که این مورد خود باعث کاهش سریع وزن و چربی سوزی در بدن شما می شود.
نکته هفتم: افزایش مشترک ثبات و تعادل
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
هر تمرین در تی آر ایکس TRX باعث می شود تا شما بتوانید برای انجام صحیح آن حرکت تعادل و ثبات خود را حفظ کنید، این مورد به دلیل حالت معلقی است که تمرین ها به شما می دهند. حفظ تعادل و ثبات رابطه مستقیمی با تقویت هسته مرکزی بدن دارد. تعادل و ثبات باعث افزایش قدرت، استقامت و انعطاف پذیری می شود.
نکته هشتم: در هر سطح جسمانی که هستید تی آر اکس TRX عالیست
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
تقریبا همه افراد در هر سطح جسمانی چه مبتدی و چه حرفه ای می توانند از تی آر ایکس TRX استفاده کنند، به عبارتی می توان گفت که در هر جایی که هستید به راحتی بندهای تی آر ایکس trx خود را از کیف حمل سبک آن خارج کنید و به ورزش کردن بپردازید.
نکته نهم: نتایج تمرین با تی آر ایکس TRX
تی آر ایکس بهترین ورزش برای کاهش وزن
تمرکز بر میزان چربی سوزی شما در یک تمرین مهم است زیرا ورزش تی آر ایکس TRX شما را مجبور به تمرکز بیشتر در هر تمرین می کند. از دست دادن چربی نتیجه انسجام در مدت زمان طولانی است. در حالی که تمام این تمرین های تی آر ایکس TRX به شما کمک می کند تا بهترین نتایج از این ورزش را معلق بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا