کاهش تصادفات نیازمند همت جمعی است


کاهش تصادفات نیازمند همت جمعی است

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: کاهش تصادفات رانندگی در کشور نیازمند همکاری و همت جمعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن ناصری امروز درجشن بزرگداشت روزجهانی جهان عاری ازخشونت و افراطی گری درجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه ایلام اظهار داشت: امروزه تصادفات و تخلفات رانندگی به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است که سالانه هزینه های بسیارگزافی رابه جامعه تحمیل می کند.

وی افزود: ترافیک و پیامدهای ناشی از آن زمینه بروز سایر آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها و خشونت را درجامعه فراهم کرده است به گونه ای که برخی از درگیری ها و نزاع های خیابانی ناشی از تاخیر در ترافیک و معمولا در تعاقب یک تصادف روی می دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: ما در عرصه ترافیک و تصادف با چند عامل انسان، راه، وسیله نقلیه و قوانین و مقررات سروکار داریم و بیان کردن هر یک از این عوامل راهکارهای خاص خود را دارد و همیشه ازخطای انسانی به عنوان مهترین عامل تصادفات جاده ای سخن گفته می شود.

وی بابیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی صحیح یکی از راهکارهایی است که می تواند به حل معضل ترافیک و کاهش پیامدهای منفی آن کمک کند، اگر قرار است پیشرفتی درکشورحاصل شود باید از مدرسه و دانشگاه شروع کرد، یعنی مدارس و دانشگاه زیربنای هر حرکت و تحول درجامعه هستند و می تواند نقش بسیار مهم و ماندگاری درجامعه ایفا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات