افتتاح نمایشگاه طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد


افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

شیراز- آئین افتتاحیه نمایشگاه طراحی و نقاشی رنگدانه به سرپرستی یک بانوی هنرمند شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه یادشده که حاصل تلاش های خانم مقبلی نژاد و شاگردان این مربی است ظهر دوشنبه با حضور صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره بهزیستی، احمدی زاده رییس اداره کتابخانه ها ومسئولین انجمن ها و هنرمندان در فرهنگ و ارشاد اسلامی قدیم شهرستان(خانه فرهنگ شماره یک شهرستان)، گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

صادقی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد پس از افتتاح نمایشگاه با حضور هنرمندان، وجود مکانی ثابت با تمامی امکانات جهت گالری و ارائه آثار هنرمندان شهرستان را لازم برشمرد و گفت: هنرهای تجسمی تجسم بخش رویاهای های کودکانه ای است که گاهی در نقاشی ها و طراحی ها تبلور پیدا کرده و این طرح زمانی دستمایه تکنسین های رشته های تولیدی قرار گرفته و به رویاها جامه عمل می پوشاند.

افتتاح نمایشگاه  طراحی و نقاشی رنگدانه در لامرد

وی خواستار حمایت همه جانبه از تولیدات هنری کودکان و نوجوانان شد و افزود: این می تواند مسیر فاخر هنری را رقم زده که در نهایت شکوه آن شرکت در جشنواره های بین المللی هنرهای تجسمی است.

مقبلی نژاد بانوی مربی طراحی و نقاشی هم هدف ازبرپایی این نمایشگاه را نشان دادن توانمندی های هنرمندان شهرستان دانست و گفت: راه اندازی مکانی دائم جهت نمایش آثار فاخر هنری آرزوی همه هنرمندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403