اهدای مدال دختر کونگ فو کار به سردار سلیمانی


اهدای مدال دختر کونگ فو کار به سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ کیمیا مشعوف بانوی کونگ فو کار تهرانی با شکست حریفانی از ترکمنستان، پاکستان و افغانستان، قهرمان دومین دوره مسابقات آسیایی کونگ فو (توآی) به میزبانی مشهدالرضا (ع) شد. کیمیا مشعوف ضمن حضور در برنامه ایران دخت شبکه ورزش گفت: وقتی روی سکوی قهرمانی رفتم حس عجیبی داشتم بعد از 6 سال تلاش شبانه روزی...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ کیمیا مشعوف بانوی کونگ فو کار تهرانی با شکست حریفانی از ترکمنستان، پاکستان و افغانستان، قهرمان دومین دوره مسابقات آسیایی کونگ فو (توآی) به میزبانی مشهدالرضا (ع) شد.

کیمیا مشعوف ضمن حضور در برنامه ایران دخت شبکه ورزش گفت:

وقتی روی سکوی قهرمانی رفتم حس عجیبی داشتم بعد از ۶ سال تلاش شبانه روزی موفق به کسب این عنوان شده بودم. از کودکی علاقه شدیدی به ورزش‌های رزمی داشتم و همیشه عاشق فیلم‌های رزمی بودم. خوشبختانه خانواده در ورزش حمایت خوبی از من کرد تا به اینجا رسیدم.

او در ادامه با بیان این جمله که درست است، اسم قهرمان روی من است اما قهرمان واقعی من نیستم، عنوان کرد:

قهرمان واقعی کسانی هستند که وقتی چراغ هم خاموش شد ماندند و امام‌شان را یاری کردند ( اشاره دارد به واقعه عاشورا و یاران امام حسین (ع) ).

دختر قهرمان فعال در رشته ورزشی‌ای که هویتی ایرانی دارد در ادامه خاطر نشان کرد:

این مدالی که حاصل چندین سال تلاش من است را می‌خواهم به سردار سلیمانی تقدیم کنم. او مرد بزرگی است و اسوه شجاعت و توانمندی.

او در پایان گفت:

خلاف تصورات برخی در خصوص کونگ فو تو آی، آسیب دیدگی در این این رشته زیاد نیست و از بسیاری از ورزش‌های رزمی جلوتر است.

برای اطلاع از اخبار متنوع و لحظه‌ای انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزش بانوان در تلگرام به نشانی varzeshebanovan@ همراه شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل