اهتمام در ورزش، نویدبخش جامعه‌ای سالم و شاداب است


اهتمام در ورزش، نویدبخش جامعه‌ای سالم و شاداب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: بسیاری از مشکلات روحی، روانی و جسمی مردم ما ناشی از گرایش‌نداشتن به فعالت‌ها و تحرکات مستمر ورزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا ولیلو در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این واحد دانشگاهی با قدردانی از تلاش ورزشکاران در زمینه فعالیت های ورزشی و آماده سازی روحی و جسمی گفت: «ورزش یکی از ضروت های طبیعی بدن و نیازهای مستمر زندگی سالم و شاداب انسان هاست. ورزش درمان همه دردهاست و باید به ورزش به عنوان یک پایه و اساس در تربیت جسمی و روحی نگاه کنیم. ورزشکاران همواره بیشتر از افراد غیر ورزشی عمر مفید و زندگی رضایت بخشی داشته اند.»

وی به متولیان ورزشی واحد سفارش کرد که هرگز به خاطر کمبودها و تنگناهای اقتصادی، از ضرورتهای ورزشی کم نکنید. فعالان عرصه های ورزشی حق دارند حتی در حداقل ترین شرایط به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند. اهتمام در ورزش، نوید بخش جامعه ای سالم و شاداب است.

رئیس واحد مراغه افزود: «بسیاری از مشکلات روحی، روانی و جسمی مردم ما، ناشی از عدم گرایش به فعالیت ها و تحرکات مستمر ورزشی است. نیم ساعت نرمش و ورزش، مساوی است با ساعت ها سرزندگی و شادابی. کسانی که خودشان را از این موهبت بی بهره می کنند، حتما در طول عمر خود دچار مشکلات و دست اندازهای جسمی و روانی خواهد شد.»

ولیلو به ورزشکاران توصیه کرد شما که جسمتان را با ورزش، برنا کرده اید، سعی کنید با تمسک به آموزه های انسانی، اخلاقی و معنوی دین مبین اسلام و پهلوانان تاریخ این مرز و بوم، روحتان را نیز پویا وشکوفا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر