دو برادر سارق دستگیر شدند


دو برادر سارق دستگیر شدند

به گزارش بهداشت نیوز ،سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت یک محموله مس در شهرستان اردستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت. وی افزود: با انجام تحقیقات...

به گزارش بهداشت نیوز ،سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت یک محموله مس در شهرستان اردستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی ویژه، هویت سرکرده باندی که دست به این سرقت زده بود معلوم و مشخص شد که وی به همراه برادرش و فردی دیگر بعد از انجام این سرقت، محموله مس دیگری را نیز در یکی دیگر از استان‌های کشور سرقت کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش کارآگاهان مخفیگاه متهمان در یکی از شهر‌های استان تهران شناسایی شد که بلافاصله طی نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و در یک عملیات ضربتی قبل از اینکه متهمان فرصت فرار داشته باشند دستگیر شدند.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه سارقان بار‌های مس را به دو انبار ذوب فلز در یکی از شهر‌های حاشیه تهران منتقل کرده بودند اظهار داشت: در بازرسی از محل‌های مذکور مقدار ۳۵ تن بار مس مسروقه به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف که پس از طی مراحل قانونی به مال باختگان بازگردانده می‌شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از دستگیری یک مالخر در این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سردار مهدی معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس برای روشن شدن دیگر ابعاد پرونده در دست بررسی است و افرادی که از آن‌ها به این شیوه سرقت شده می‌توانند به پلیس آگاهی اصفهان واقع درخیابان قائمیه مراجعه کنند.
منبع:میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا