تست تصادف رنو داستر 2018 با 3 ستاره ایمنی | فیلم


نسل اول خودروی داچیا داستر از سال 2010 فروخته‌ می‌شود، اکنون زمان بازنشتگی‌ این شاسی‌بلند به عنوان پرفروش‌ترین مدل برند داچیا طی دوره هفت ساله، فرارسیده است. از آنجا که داستر جدید در شرف معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت قرار دارد؛ این برند رومانیایی که تحت مالکیت رنو است، تصاویر رسمی شاسی‌بلند اقتصادی خود را در معرض دید عموم قرار داده...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست تصادف رنو داستر 2018 با 3 ستاره ایمنی | فیلم

تست تصادف رخ به رخ نیسان تسورو ٢٠١٥ و نیسان و...

تست تصادف رنو داستر 2018 با 3 ستاره ایمنی | فیلم

شاخ به شاخ تویوتا یاریس و کمرى | فیلم...

تست تصادف رنو داستر 2018 با 3 ستاره ایمنی | فیلم

تست تصادف رنج روور ولار با ۵ ستاره ایمنی | فی...

نسل اول خودروی داچیا داستر از سال ۲۰۱۰ فروخته‌ می‌شود، اکنون زمان بازنشتگی‌ این شاسی‌بلند به عنوان پرفروش‌ترین مدل برند داچیا طی دوره هفت ساله، فرارسیده است. از آنجا که داستر جدید در شرف معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت قرار دارد؛ این برند رومانیایی که تحت مالکیت رنو است، تصاویر رسمی شاسی‌بلند اقتصادی خود را در معرض دید عموم قرار داده است. همان‌طور که تصاویر جاسوسی متعدد طی ماه‌های گذشته مشخص می‌کردند، نسخه جدید، نمونه تکامل‌یافته مدل قدیمی است.

تست تصادف رنو داستر 2018 با 3 ستاره ایمنی | فیلم

داستر | تگ

بخش جلوی خودرو تغییرات محسوسی نکرده است و بیشتر از یک طرح کاملا جدید به یک به‌روزرسانی از نسخه قدیمی شباهت دارد. داچیا از چراغ‌های جلوی عریض‌تری استفاده کرده است و از یک ورقه نقره‌ای که بیشتر به بول‌بار (سپر محافظ که در برخورد کاربرد دارد) است و از جنس نوعی پلاستیک خاص ضدخش ساخته شده، استفاده کرده است. شیشه جلوی خودرو به اندازه ۱۰ سانتی‌متر به سمت مقابل حرکت کرده است تا فضای داخلی گسترش پیدا کند. سایر تغییرات شامل ضربه‌گیر‌های مشکی خمیده، میله‌های آلومینیومی سقف و چرخ‌های تازه ۱۷ اینچی آلیاژی می‌شود. مهندسین داچیا خط میانی (Beltline) خودرو را ارتقاء داده و کمی بالاتر آورده‌اند.

داچیا تصاویر کابین خودرو را منتشر نکرده است، اما ادعا کرده که بیشتر تغییر و تحول نسل دوم داستر در این قسمت صورت گرفته است. دیوید دوراند، فضای بیرونی خودرو را دستخوش تکامل استراتژیک می‌داند، اما انقلاب و تحول اصلی را در کابین خودرو توصیف کرده است. فضای داخلی داستر ۲۰۱۸،‌ سه‌شنبه ۲۱ شهریور در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی می‌شود، جایی که داچیا مشخصات فنی شاسی‌بلند خود را هم ارائه خواهد داد.

(۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تست تصادف, خودروی رنو, رنو داستر ۲۰۱۸, شرکت رنو

1
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...