مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در راه‌اند


مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در راه‌اند

نام‌های پرفورمنس 43 و 63 مرسدس-ای‌ام‌جی چندین سال است که باعث تمایز مدل‌های پرفورمنس این شرکت با سایر نسخه‌های عادی می‌شوند. هم‌اکنون این خودروساز آلمانی در نظر دارد نام جدید 53 را نیز بکار بگیرد و همان طور که قبلا هم گزارش دادیم، اولین خودرویی که از این رده عرضه خواهد شد CLS53 جدید است... نوشته مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در...

نام‌های پرفورمنس 43 و 63 مرسدس-ای‌ام‌جی چندین سال است که باعث تمایز مدل‌های پرفورمنس این شرکت با سایر نسخه‌های عادی می‌شوند. هم‌اکنون این خودروساز آلمانی در نظر دارد نام جدید 53 را نیز بکار بگیرد و همان طور که قبلا هم گزارش دادیم، اولین خودرویی که از این رده عرضه خواهد شد CLS53 جدید است که تا پایان سال آینده وارد بازار می‌شود.

مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در راه‌اند


رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی آقای توبیاس موئرز در خلال مصاحبه با اتوموتیو نیوز تأیید کرد CLS جدید اولین محصولی خواهد بود که از نام 53 بهره برده و سپس مدل‌های 53 از E کلاس نیز تولید خواهد شد. تمامی مدل‌های 53 ای‌ام‌جی از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی جدید به همراه سیستم 48 ولت الکتریکی سود خواهند برد.
موئرز اگرچه نام‌گذاری جدید مرسدس-ای‌ام‌جی را تأیید کرده اما نگفته که قدرت خروجی آن‌ها چقدر خواهد بود. این مدیر ارشد می‌گوید قدرت این خودروها بیشتر از مدل‌های 43 خواهد بود. ظاهراً CLS53 قدرتی حدود 430 اسب بخار خواهد داشت.

مدل‌های 53 مرسدس-ای‌ام‌جی در راه‌اند
نسخه 53 جدید تنها نسخه پرفورمنس از CLS جدید خواهد بود. مدل 63 به دلیل تولید مدل قدرتمند و چهار درب AMG GT تولید نخواهد شد. شایان ذکر است مدل‌های کوپه و کابریوی E کلاس 53 نیز حداقل تا سال 2019 وارد بازار نخواهند شد.


با این تفاسیر، تقریباً تمامی محصولات مرسدس بنز در سال‌های آینده دارای نسخه‌های 53 خواهند بود. پس از عرضه مدل‌های CLS53 و E53، شاسی‌بلند جدید GLE نیز می‌تواند از این مدل بهره‌مند شود. انتظار می‌رود شاسی‌بلند مرسدس در سال 2018 تحول کاملی را تجربه کرده و اوایل سال 2019 وارد بازار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل