مدیران تخلفات حوزه کاری خود را گزارش دهند


مدیران تخلفات حوزه کاری خود  را گزارش دهند

مشهد- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: مدیران باید تخلفات حوزه کاری خود را برای اقدامات بعدی به مراجع ذیصلاح گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بخشی بعدازظهر شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی مشهد بر پیگیری تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید و اظهار کرد: طبق قانون اگر در این موارد پیشگیری های لازم به عمل نیاید، اقدامات بعدی پرهزینه و دارای تبعات اجتماعی است. لذا دهیاران و شوراها مکلف هستند هر تخلفی را به مراجع ذیصلاح گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم به عمل آید.

وی افزود: درب اتاق ما به روی همه شما باز است و سامانه ای نیز جهت اعلام گزارش تخلفات پیش بینی شده است که عموم مردم می توانند از این طریق با ما در ارتباط باشند.

سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به قانون مجازات اسلامی خاطرنشان کرد: هر مدیری وظیفه دارد تخلفات حوزه کاری خود را گزارش کند؛ لذا اگر در حوزه کاری هر کس تخلفی صورت گرفت، باید سریعا آن را گزارش دهد تا مشکلی بروز نکند.

وی تاکید کرد: از دهیاران و شوراها درخواست می شود تا مشکلات و اختلافاتی که با ادارات دارند را از طریق بخشداری، فرمانداری و استانداری پیگیری کنند. همچنین ادارات نیز مکلف به اجرای دستورات این نهادها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا