اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکر


اگر یک نقشه گنج به دست تان برسد چه کار می کنید؟ مثلا تصور کنید یک نقشه همراه با یک کاغذ داخل یک بطری شیشه ای به شما می رسد. طبق نوشته روی کاغذ laquo;برای پیدا کردن گنج باید به سمت شهر قومس بروید. رسیدن به شهر از راه دریای تی تی یا دریای نیلوفر آبی است. هفت روز در راه هستید تا به دروازه های شهر برسید. شهر 100 دروازه دارد که 99 نگهبان از آن محافظت...

اگر یک نقشه گنج به دست‌تان برسد چه کار می‌کنید؟ مثلا تصور کنید یک نقشه همراه با یک کاغذ داخل یک بطری شیشه‌ای به شما می‌رسد. طبق نوشته روی کاغذ «برای پیدا کردن گنج باید به سمت شهر قومس بروید. رسیدن به شهر از راه دریای تی تی یا دریای نیلوفر آبی است. هفت روز در راه هستید تا به دروازه‌های شهر برسید. شهر 100 دروازه دارد که 99 نگهبان از آن محافظت می‌کنند. گنج در پشت دیوار باروی شهر است.» اگر بخواهید گنج را پیدا کنید اول باید نقشه را رمزگشایی کنید. قومس همان شهر دامغان است. دامغان قدیمی‌ترین پایتخت پارتی و معروف به شهر صددروازه شهرت بوده. منظور از دریای نیلوفر آبی همان دریای مازندران است که 7 روز تا این شهر فاصله داشته. گنج این شهر یادگارهای تاریخی دوران اشکانی است. اگر می‌خواهید از تاریخ این شهر و گنج‌های آن بیشتر بدانید به خانه ناصرلشکر بروید.

معرفی اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکر

خانه ناصر لشکر متعلق به عباس خان ناصریان، از فعالان نظامی دوره قاجار، بوده است. وی متولد عباس آباد دامغان به سال 1239 شمسی بود و به دلیل سرکوب شورش ایل باصری از سوی مظفرالدین شاه لقب «ناصر لشکر» گرفت. ساخت گرمابه، مدرسه و تکیه در عباس آباد و ایجاد امنیت در منطقه شمال دامغان از فعالیت‌های او بود. خانه ناصر لشکر در 6 کیلومتری جنوب دامغان در روستای عباس آباد واقع شده و برای دیدن آن باید از مسیر دیوار بارو که جزوه بناهای گلی معروف در ایران با قدمتی بیش از 1000 سال است گذر کنید تا به دیار عباس آباد برسید. این در همین روستای عباس آباد واقع شده است.

اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکر

امکـــانات


توضیحات
رستوران
غذای محلی
ویژگی اتاق‌ها
سرویس بهداشتی ایرانی
سرویس بهداشتی فرنگی
وضعیت آنتن دهی موبایل
وضعیت اینترنت موبایل
اینترنت WiFi
قوانین عمومی اقامتگاه
عنوان قوانین

توضیحات
ساعت ورود
ساعت خروج
قوانین کنسلی
شرایط اقامت خردسال
دسترسی اقامتگاه

مبادی ورودی و خروجی
فاصله (کیلومتر) توضیحات
فرودگاه
ترمینال اتوبوسرانی
راه آهن
جاذبه‌های اطراف اقامتگاه

عنوان
فاصله (کیلومتر) نحوه دسترسی

1396/10/03 | کد مطلب: 4004
برچسب‌ها: اقامت‌گاه‌ها
اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکر
اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکر سپیده اقتداری
اقامتگاه بوم‌گردی خانه ناصر لشکرکارشناس ارشد فلسفه هنر، مترجم و ویراستار، علاقه‌مند به خواندن و نوشتن.

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید