پارک خودکار ب ام و “آی 3” با روشی بسیار جالب | فیلم


خودروی آلمانی ب ام و i3 یک خودروی برقی چهارصندلی است که دیفرانسیل آن متصل به چرخ های عقب است. یک باتری یون لیتیومی 22 کیلوواتی دارد که از این میان ظاهرا 18٫8  کیلووات آن عملی و قابل استفاده است و یک موتور الکتریکی 130 کیلوواتی با توان 170 اسب بخار آن را می راند. موتور این خودروها با استفاده ی صرف از باتری فول شارژ به صورت علمی 140 تا...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

پارک خودکار ب ام و “آی 3” با روشی بسیار جالب | فیلم

شارژر بیسیم ب ام و برای مدل 530 ای | فیلم...

پارک خودکار ب ام و “آی 3” با روشی بسیار جالب | فیلم

پارک اتوماتیک خودرو...

پارک خودکار ب ام و “آی 3” با روشی بسیار جالب | فیلم

نگاهی به خط تولید ب ام و ایکس 7 | فیلم...

خودروی آلمانی ب ام و i3 یک خودروی برقی چهارصندلی است که دیفرانسیل آن متصل به چرخ های عقب است. یک باتری یون لیتیومی ۲۲ کیلوواتی دارد که از این میان ظاهرا ۱۸٫۸ کیلووات آن عملی و قابل استفاده است و یک موتور الکتریکی ۱۳۰ کیلوواتی با توان ۱۷۰ اسب بخار آن را می راند.

موتور این خودروها با استفاده ی صرف از باتری فول شارژ به صورت علمی ۱۴۰ تا ۱۶۰ کیلومتر و در صورت رعایت معیارهای کارایی سوخت تا ۲۰۰ کیلومتر بدون نیاز به منبع نیروی محرک دیگر حرکت می کند، ولی در عمل این مقدار نهایتا ۱۳۰ کیلومتر است. اگر منبع سوخت مصرفی دیگری نیز به صورت ترکیبی داشته باشد، بدون استفاده از آن ۱۱۵و با استفاده از آن نهایتا ۲۴۰ کیلومتر بدون نیاز به سوخت گیری مجدد حرکت می کند.این را هم باید دانست که تغییر وضعیت کارکرد به A/C باعث مصرف بیشتر شده و با این وضع نسبت به برد مجموع، شش کیلومتر کمتر می توان رانندگی کرد.

پارک خودکار ب ام و “آی 3” با روشی بسیار جالب | فیلم

بی ام و | تگ

از طرفی ارتفاع صندوق عقب که با حذف باک حجیم بنزین و گاز به دست می آید به خوبی این مساله را جبران می کند. باتری ها زیر صندلی سرنشینان کار گذاشته شده است و این به همراه سقف بلند خودرو (که به نوبه ی خود خاصیت ایرودینامیک ماشین را کم می کند) باعث می شود جایگاه تماشای خیابان چیزی بین اتوبوس و تاکسی باشد. این حالت برای پیاده و سوار شدن بسیار راحت تر است ولی در سفرهای طولانی خسته کننده می شود. به همین دلیل بهتر است بگوییم این خودرو به دلایل مختلفی از جمله وضعیت قرارگرفتن صندلی ها بسیار مناسب انجام کارهای روزانه در شهر است و واقعا به درد مسافرت های بیرون از شهر دست کم در فواصل دور نمی خورد.خودروهای سری i ساخت ب ام و سه خاصیت مهم دارند: به خاطر فیبر کربن فراوانی که دارند بسیار سبک هستند، با ماشین های دیگر این کارخانه نظیر ایکس ۶ فرق ظاهری بسیاری دارند و سوم این که با قیمت بسیار پایین خودورهای برقی در اختیار شما قرار می دهند.

(۲۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : ب ام و i3, ب ام و آی3, پارک خودکار, پارک خودکار BMW, پارک خودکار خودرو, خودروی ب ام و, فیلم پارک خودکار ماشین, کانسپت بی ام و

25
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید