جوان شیطان صفت هنگام جشن عروسی دختری را به سرویس بهداشتی برد و ..! / دادگاه تهران او را محکوم کرد


حوادث رکنا: پسر ١٩ساله زمانی که قصد داشت در دستشویی یک تالار عروسی به دختربچه ١٨ماهه تجاوز کند، توسط میهمانان مجلس دستگیر شد.

میهمانان و خانواده این دختربچه با شکستن در دستشویی توانستند به‌موقع کودک را از یک اقدام هولناک نجات دهند. پسر جوان در جلسه محاکمه خود درحالی منکر این جرم Crime شد که ٤ شاهد شهادت دادند که دختربچه و متهم را در وضع نامناسبی دیده و کودک را نجات داده‌اند. این پسر درنهایت با حکم دادگاه به ١٥‌سال و ٦ ماه زندان Prison محکوم شد.

بیست‌وسوم فروردین‌ سال ٩٥ بود که این حادثه Incident رخ داد. آن شب مجلس عروسی در یکی از تالارهای عروسی در تهران برگزار بود. اواسط میهمانی بود و همه درحال جشن و پایکوبی بودند که صدای فریادهایی در دستشویی، تالار میهمانی را به هم ریخت. چند نفر پسر جوانی را گرفته بودند و کتک می‌زدند. دختربچه کوچکی هم درحالی‌که وضع آشفته‌ای داشت، در آغوش مادرش اشک می‌ریخت.

بلافاصله پلیس Police در جریان ماجرا قرار گرفت. با حضور ماموران در این مجلس عروسی، چند مرد پسر جوان را تحویل ماموران پلیس دادند. یکی از این مردان در توضیح ماجرای رخداده به کارآگاهان گفت: «امشب عروسی یکی از بستگانمان بود. با خانواده‌ام در مجلس عروسی بودیم که برای لحظه‌ای، دختر ١٨ماهه‌ام را به خواهرزاده‌ام سپردم. خواهرزاده‌ام دختر ٩ساله‌ای است که بشدت دخترم را دوست دارد و همیشه مراقب اوست.

برای همین دخترم را به او سپردم. چند دقیقه بعد وقتی می‌خواستم به آنها سر بزنم دیدم خبری از دخترم نیست. از خواهرزاده‌ام پرسیدم، دخترم کجاست. گفت پسری آمد و او را از من گرفت تا به مادرش بدهد. خواهرزاده‌ام گفت که آن پسر ادعا کرده دخترم را نزد مادرش می‌برد، اما وقتی از همسرم سوال کردم، او هم دخترمان را ندیده بود. بلافاصله همه‌جا را دنبالش گشتیم و از همه سوال کردیم، اما کسی دخترمان را ندیده بود. تا این‌که یکی از بستگانمان آمد و گفت که صدای گریه بچه‌ام را از دستشویی شنیده و تصور می‌کرده که دخترم با مادرش در دستشویی است. بلافاصله به سمت دستشویی رفتیم. صدای گریه دخترم همچنان شنیده می‌شد، اما در قفل بود. هرچه در می‌زدیم کسی در را باز نمی‌کرد. تعجب کرده بودم که چرا دختر کوچکم باید در دستشویی گیر افتاده باشد. برای همین با بقیه میهمانان در را شکستیم و با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدیم. پسر جوانی که او را نمی‌شناختم و از میهمانان مجلس بود، دخترم را روی زمین دستشویی گذاشته و قصد داشت او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. دخترم در وضع بدی بود و جیغ می‌کشید. بلافاصله آن پسر را گرفتیم و پلیس را در جریان قرار دادیم.»

با اعلام این شکایت، ماموران پلیس تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. دختربچه به پزشکی قانونی منتقل شد، اما مشخص شد که این دختربچه پیش از آن‌که مورد آزار و اذیتی قرار بگیرد، نجات یافته است، بنابراین پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر چندی پیش در همین شعبه، در مقابل هیأت قضائی ایستاد و از خود دفاع کرد. در این جلسه خانواده دختربچه بار دیگر شکایت خود را از پسر ١٩ساله مطرح کردند. پدر این دختر به قضات گفت: «دختر من تنها ١٨ماه داشت. این پسر که او را اصلا نمی‌شناسیم، دخترم را با خودش برد و قصد تجاوز Rape داشت. اگر کمی دیرتر رسیده بودیم اتفاق خیلی بدی برای دخترم می‌افتاد. همان لحظه هم وقتی رسیدیم دخترم خیلی ترسیده بود. مرتب فریاد می‌کشید و آرام نمی‌شد. این پسر او را در وضع بدی گذاشته بود که باعث وحشت دخترم شده بود. برای همین از شکایتم صرف‌نظر نمی‌کنم و می‌خواهم او مجازات شود.»

در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و منکر جرم خود شد. او به هیأت قضائی گفت: «من به سفره‌خانه تالار که نزدیک دستشویی قرار داشت می‌رفتم. ناگهان چند مرد به من حمله کردند و کتکم زدند. من اصلا دختربچه‌ای ندیدم و نمی‌دانم چرا چنین داستانی برایم درست کردند. من هیچ کاری نکردم. اصلا این دختربچه را ندیدم. این خانواده به من تهمت می‌زنند. وقتی آنها مرا گرفتند و کتکم زدند، اصلا دختربچه‌ای در اطراف من نبود.»

این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که ٤ شاهد علیه متهم شهادت دادند. یکی از آنها که نسبتی هم با خانواده شاکی نداشت، به هیأت قضائی گفت: «وقتی صدای گریه این بچه شنیده شد، همه با هم به سمت در دستشویی رفتیم. من خودم با چشمانم دیدم که وقتی در دستشویی باز شد دختربچه با وضعیتی نامناسب روی زمین بود و متهم هم در وضع بدی قرار داشت.»

در ادامه شاهدان دیگر نیز صحبت‌های خود را به هیأت قضائی اعلام کردند و همگی آنها گفتند که متهم و دختربچه را در دستشویی و در وضع نامناسب دیده‌اند. با این‌حال، متهم بار دیگر جرم خود را انکار کرد. او همچنان اصرار داشت که دختربچه را ندیده و هیچ جرمی مرتکب نشده است.

در پایان نیز هیأت قضائی دادگاه کیفری وارد شور شدند. آنها صبح دیروز حکم این پرونده را صادر کردند. براساس حکم دادگاه پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی به ١٥‌سال و به اتهام کودک‌آزاری به ٦ ماه زندان محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده خودکشی مددکار اجتماعی زن در مناطق زلزله زده کرمانشاه+ عکس

99 ضربه شلاق برای راننده شیطان صفت سرویس مدرسه / دختر دبستانی 2 سال تحت آزار او بود!

نقشه 328 محل امن تهران در زمان زلزله+ تصاویر و جزییات

مادرم وقتی پدر نبود نادر را به خانه امان می کشید تا.../ ازدواج پدرو مادرم اجباری بود!

این 4 پسر خشن را می شناسید؟ / آن ها شیاطین جنوب تهران هستند!+ عکس بدون پوشش

6 کشته در تصادف آتشین ال 90 و نیسان وانت+ عکس های باورنکردنی 2 ماشین جزغاله

تجاوز زن شیطان صفت به پسر 13 ساله در خانه مجردی + عکس

قاتل سریالی در زندان کرج اعدام شد / زهرا، آزاده و سحر را جداگانه به باغ بردم و ..!

زن جوان شیک‌پوش مازندرانی چگونه کشته شد؟ / جسدی در تور صیادان + عکس

پسر 25 ساله، دختری را زنده زنده به آتش کشید + عکس

اخراج معلم پس ازشکستن کمر دانش آموز در زنگ ورزش+ عکس

3 جوان مست در پارک محله شیخ بهایی مزاحم خواهرزاده ام شدند و من ..! +عکس

پزشک جراحی که ازقصاص گریخت / او محاکمه نشده رضایت 2 زن تهرانی را گرفت و...+ عکس

پریسا خدری مربی جوان ژیمناستیک کشور درگذشت+عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس