مشخصات OPPO A85 به بیرون درزکرد


مشخصات OPPO A85 به بیرون درزکرد

هم رسان: به نظر می رسد که شرکت اوپو در حال حاضر بر روی چند گوشی هوشمند کار می کند، که مشخصات و جزئیات مربوط به یکی از این گوشی ها با نام Oppo A85 به بیرون درز کرده است. این گوشی جدید اوپو اخیرا در TENAA رویت شده بود. TENAA معادل چینی FCC است. به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی...

مشخصات OPPO A85 به بیرون درزکرد

هم رسان: به نظر می رسد که شرکت اوپو در حال حاضر بر روی چند گوشی هوشمند کار می کند، که مشخصات و جزئیات مربوط به یکی از این گوشی ها با نام Oppo A85 به بیرون درز کرده است. این گوشی جدید اوپو اخیرا در TENAA رویت شده بود. TENAA معادل چینی FCC است.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از گیکی گجتز، به نظر می رسد که این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزلوشن 1440 در 720 پیکسلی و یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت 2.5 گیگاهرتز خواهد بود.
از دیگر مشخصات این گوشی می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی همچنین شامل دوربین های پشتی و سلفی خواهد بود.

مشخصات OPPO A85 به بیرون درزکردکه دوربین سلفی آن یک لنز 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن برای فیلمبرداری و عکسبرداری یک لنز 13 مگاپیکسلی خواهد بود.
در حال حاضر هنوز اطلاعاتی درباره زمان رونمایی OPPO A85 موجود نیست، اما به محض کسب اطلاعات جدید شما را در جریان خواهیم گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...