نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)


نوشته نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس) اولین بار در تالاب پدیدار شد. لباس های شیک و جذاب بازیگران ایرانی   می خواهیم با لباسهای شیک و جذاب بازیگران ایرانی همراه باشیم در ادامه می‌توانید با نگاهی به لباسهای شیک ، جذاب ، عجیب بازیگران ایرانی تالاب را دنبال نمایید .   لباس‌ های سلبریتی ها , صنعت مُد در جهان یکی از پردرآمدترین...

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

لباس های شیک و جذاب بازیگران ایرانی

می خواهیم با لباسهای شیک و جذاب بازیگران ایرانی همراه باشیم در ادامه می‌توانید با نگاهی به لباسهای شیک ، جذاب ، عجیب بازیگران ایرانی تالاب را دنبال نمایید .

لباس‌ های سلبریتی ها , صنعت مُد در جهان یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها و البته یکی از شیک‌ترین آنهاست.

به گزارش تالاب هر چند به گفته آنهایی که دراین صنعت فعال هستند، دنیای مُد مساله‌های ناب خودرا دارد، از یک طرف دل می برد و از طرفی دیگر زهره ! مدل‌های دنیای مُد همانقدر که جذابند و جزو خواص به شمار می آیند زندگی سختی دارند، آن قدر دشوار که بعضی از انها خیلی زود دچار افسردگی‌های مزمن میشوند.

مدلین‌ها باید از رژیم سخت خوراکی پیروی کنند و مراودات و رفت و آمد‌هایشان هم محدود است. آن طور که از آمار و شواهد برمی‌آید، فرانسه در طراحی مد و عرضه آن به جهان حرف اول را در جهان می زند. بعد ازآن کشور آمریکا، ایتالیا و اسپانیا قراردارند.

برای شرکت‌‌های مُد، بازیگران و سلبریتی‌ها، گزینه‌های خوبی برای معرفی لباس‌ها، جواهرات، کفش و کیف و… هستند ودر این میان جشنواره‌‌های سینمایی مکان مناسبی که مثل یک سالن مُد می تواند در اختیار طراحان لباس و … قرار گیرد.

به گزارش تالاب برای همین است که شرکت‌های طراحی و ساخت لباس و برند‌های ناب قبل از برگزاری هر جشنواره‌ای که بازیگران معروف حاضر دراین جشنواره ارتباط گرفته و به آن ها پیشنهاد میدهند که برند انها را تبلیغ کنند، قراردادی نوشته می شود و بازیگران بخصوص بازیگران بانو با لباس‌های یک شرکت ناب به جشنواره میروند و مقابل دوربین‌ رسانه‌های مختلف قرار گرفته و آن برند را تبلیغ میکنند.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس) مدل لباس‌ های سلبریتی ها

در کشور ما مدلینگ و مُد تقریباً حرفی برای گفتن ندارد !

بر خلاف کشور های اسلامی مثل مالزی و اندونزی و … که جشنواره‌‌های برگزار می کنند ودر کنار تبلیغ لباس‌های مختلف، مُدلین‌های اسلامی هم به روی استیج میروند در کشور ما برگزار شو لباس تقریباً ناممکن است و به صورت نامحسوس و غیرکارآمد به صورت خصوصی و زیرزمینی برگزار می شود.

چند سالی است که طراحان لباس از مهلت جشنواره‌ فیلم فجر و جشن منزل سینما استفاده می کنند و بعضی از مدل‌های خودرا بر تن بازیگران کرده و به شکل نامحسوسی آن ها را تبلیغ میکنند البته لباس‌‌هایی که انها بر تن بازیگران می کنند، نه زیبایی خاصی دارد و نه مردم در انتخاب انها پیشقدم میشوند چون طبق معمول مانتوهایی را روی استیج و فرش قرمز بر تن بازیگران می کنند که دست‌دوزی شده است و قیمت خیلی گرانی دارد و مردم و بخصوص بانو ها نمی دانند که بعد از سفارش آن مانتو و پرداخت مبلغی بسیار گران آنرا کجا باید بر تن کنند.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

آزاده صمدی در جشنواره فیلم فجر

با همه ی اینها درسال‌های اخیر سحر دولتشاهی و آزاده صمدی لباس‌های متمایز‌تری را در جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته‌اند

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم فجر

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

آزاده صمدی

و در بین بازیگران مرد هم میتوان به نوید محمد زاده و میلاد کی مرام اشاره کرد که با لباس‌های خاصی روی فرش قرمز آمده‌اند که البته بیشتر باعث مسخره کردن آن لباس‌ها شده تا تبلیغ آن ها…

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

نوید محمد زاده در جشنواره فیلم فجر

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

میلاد کی مرام

لباس‌ های سلبریتی ها در جشنواره های خارجی

جشنواره‌های خارجی از مزاح تا جدی

درسال‌های اخیر، فیلم‌های ایرانی زیادی شانس این را یافته‌اند که به جشنواره‌های خارجی راه پیدا کنند. اما یکی از ذغدغه‌های جدی بازیگران زن این ‌فیلم‌ها نحوه پوششان دراین جشنواره‌هاست.

آن ها هم باید شئونات اسلامی را رعایت کنند که در برگشت به کشور با مشکل روبه رو نشوند و هم باید به اصطلاح لباسی آبرومند بپوشند که در بین آن‌همه ی بازیگر خارجی که دستشان در انتخاب لباس باز است کم نیاورند !

اما حقیقت این است مدلیست‌ها و طراحان لباس‌ در ایران چندان ذوق و سلیقه‌ای برای طراحی لباس بازیگران برای شرکت در جشنواره‌های خارجی ندارند.

برای اثبات این ادعا جای دوری نمیرویم و به لباس نیکی کریمی که در جشنواره شهر دبی آن رابه تن کرد اشاره می کنیم ! لباسی که خیلی زود به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی مبدل شد و آن ها تا جاییکه توانستند برای آن جوک ساختند ! لباس عجیبی بود؛ رودوشی که نیکی کریمی روی لباس اصلی پوشیده بود، دستهای وی را کاملا پنهان کرده بودو چنان در عکس‌ها نشان می‌داد که این بازیگر اصلا دست ندارد !‌

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

نیکی کریمی در جشنواره شهر دبی

مضمون جالب اینکه نیکی کریمی تجربه حضور در جشنواره‌های خارجی زیادی را دارد ودر بیشتر انها به ‌گونه‌ای لباس پوشیده که هیچگاه مورد دقت قرار نگرفته نه از لباس‌های او تعریف و تمجید شده و نه به آن حدی غیر معقول بوده که مسخره شود. لباس او در جشنواره شهر دبی نشان داد که او باید بعد از این در انتخاب طراحان لباس دقت بیشتری کند

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس) لباس‌ های سلبریتی ها در جشنواره های خارجی

سبزی که آبی شد !

سحر دولت‌شاهی بعد از جدایی از رامبد جوان، تصمیم گرفت آن قدر در حوزه‌های مختلف پرکار شود و مورد دقت قرار بگیرد که روی رامبد جوان را کم کند و به او ثابت کند که طلاق باعث پیشرفت‌اش شده است.

او همان‌ گونه که در حوزه بازیگری روز به روز پرکارتر شد فعالیتش در حوزه مُد را هم وسیع‌تر کرد. اما حقیقت این است که دنیای مُد خیلی پرچالش‌تر از دنیای بازیگری است.

او که تجربه زیادی در فضای مد نداشت در جشنواره کن ۲۰۱۶ لباس سبز یک‌دست و بلندی پوشید که خیلی زود سوژه جوک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی شد.خیلیها وی را به کلم و بعضی هم وی را به خیار تشبیه کردند!‌

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

سحر دولتشاهی در جشنواره کن

اما دولتشاهی در برگشت از جشنواره کن هیچ واکنشی به این رفتارها نشان نداد و انگار نه انگار که او یکی از نماینده‌های ایران در آن‌طرف آب است و بهرحال باید مراعات خیلی‌ چیزها را بکند.

دولتشاهی همانگونه که در معرفی برند‌های پوشاک در جشنواره‌های داخلی، دایره فعالیت خودرا وسیع‌تر کرد چند روز قبل به جشنواره شهر دبی رفت و این‌بار لباس معقول‌تری پوشید.

لباسی آبی یک‌دست که هر چند زیبایی خاصی نداشت اما حداقل او به کلم، خیار و … مبدل نکرد. اما منقدان صنعت مد بر این باورند که این لباس هیچ زیبایی ویژ‌ه‌ای ندارد که مثلاً یک بانو آنرا سفارش دهد ودر یک مهمانی بپوشد!

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس) لباس‌ های سلبریتی های ایرانی در جشنواره های خارجی

سحر دولتشاهی در جشنواره شهر دبی

از سلبریتی‌هایی که با انتخاب لباس‌هایشان تقریباً مُد رابه مسخره میگیرند میتوان به نوید محمد‌زاده اشاره کرد که اتفاقا در دو، سه سال اخیر حضورش در جشنواره‌های خارجی و داخلی خیلی زیاد شده است.

او طبق معمول لباس‌ها و بخصوص شلوارهایی بسیار مسخره‌ای میپوشد که نه برازنده خودش است و نه طراحان آن.خیلیها میگویند، نوید محمدزاده هرچند بازیگر خوبی است و تحسین‌های زیادی از سوی مردم و داوران جشنواره‌ها دریافت می کند اما کودک درون چموش و شورش‌گری دارد که وی را وادار میکند برای خودنمایی بیشتر دست به کارهایی بزند که روان‌شناسان به آن اقدامات منفی لقب میدهند و ازآن بعنوان خودزنی یاد میکنند.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

نوید محمد زاده

سوشا مکانی هم ازآن سلبریتی‌های دنیای فوتبال است که با شلوارهای عجیب و غریبش
نظرهای رابه خود جلب می کند البته سوشا بیشتر از آنکه در قید کودک درون شورش‌گر باشد در بند کودک درون
لوس است که اجازه نمیدهد او معقول و بالغانه تصمیم بگیرد و زندگی کند هر چند در فوتبال استعداد خوبی دارد.

البته این نقدها را نباید به حساب سرک‌کشیدن در زندگی مردم گذاشت چون این چهره‌های مشهور آن‌گونه رفتار میکنند که اتفاقا مردم عادی مشتاق شده انها را ببینند و نقد کنند.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

سوشا مکانی

لباس‌ های سلبریتی ها : لباس‌های فاخر بازیگران دوست‌داشتنی !

همانقدر که بازیگران معمولی سینمای کشور ایران در انتخاب لباس‌ برای حضور در جشنواره‌های خارجی و داخلی
ذهن و شعور خودرا در اختیار طراحان مد قرار می دهند تا انها خود ببرند و بدوزند و بر تن انها کنند ،
بازیگرانی که نقش‌های طلایی سینمای کشور ایران را بازی میکنند و همیشه در صدر هستند
در انتخاب لباس‌های خود بشدت دقت می کنند که چیزی را بپوشند که هم برازنده خودشان باشد و هم کشورشان.

لیلا حاتمی یکی از همین بازیگران است که لباس‌‌های مخصوصاً‌ای در کن ۲۰۱۴ پوشید
که نظر طراحان و منتقدان لباس این جشنواره به سوی خود جلب کرد یکی از لباس‌های او،
لباس دست‌دوزی و سنگ ‌دوزی شده‌ای بود که طراحان به آن نقده‌دوزی میگویند و ریشه آن به دوره هخامنشی برمی‌گردد.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

لیلا حاتمی در جشنواره کن

در جشنواره کن ۲۰۱۶ هم لباس‌های او نظر خیلیها را جلب کرد و باعث شد که ایرانی‌ها سربلندی کنند که چنین بازیگری را در یکی از معتبرترین جشنواره‌های جهانی روی استیج و فرش قرمز دارند.

به گزارش سایت تالاب : حاتمی سال گذشته هم با لباس بسیار ویژ‌ه‌ای به جشنواره فیلم فجر رفت؛ لباسی ابریشم ‌دوزی شده و با رنگ‌ها زنده و خوشحال ! طراح این لباس گفت که برای دست‌دوزی‌های آن حدود ۱۵۰ متر نخ ابریشم استفاده کرده است.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

لیلا حاتمی درجشنواره فیلم فجر

ترانه علیدوستی یکی از ستاره‌های دنیای بازیگری و البته یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیگران ایرانی است. او هر چند مشهور است اما زیاد پایبند حضور در جشنواره‌ها چه داخلی و چه خارجی نیست. او سال قبل برای فیلم فروشنده به جشنواره کن رفت و بارها روی فرش قرمز راه رفت و عکاسان از او عکس گرفتند .

تصاویر لباس‌ های سلبریتی ها در جشنوار های خارجی

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

ترانه علیدوستی در جشنواره کن

لباس‌های او دریک کلام هم زیبا بودند و هم در حد بین‌ المللی قابل پذیرش. یکی از محاسن لباس‌های او این نبود که رسانه‌ ها رابه این سوی ببرد که حساس شوند و وی را زیر ذره‌بین قرار دهند که یک بازیگر زن ایرانی دریک جشنواره معتبر خارجی چی پوشیده که در برگشت برای او دردسرساز نشود ودر عین حال لباسی برازنده و قابل احترام باشد.

نگاهی به لباس جذاب بازیگران ایرانی (عکس)

لباسهای ترانه علیدوستی در جشنواره کن

انتخاب نوع پوشش و لباس بازیگران در جشنواره‌‌های خارجی قبل از این که بازیگری را پررنگ کند و به دیده شدن او کمک کند، به نوعی نشان دهند آداب و تمدن یک کشور هم هست.

روزی که بازیگران فیلم« درمورد الی» به همراه اصغر فرهادی در جشنواره کن به روی سن رفتند، لباس‌های زیبا و سنتی آن ها همه ی را غافلگیر کرد و باعث شده همه ی محترمانه به آن ها نگاه کنند.شاید این نوع پوشش را بتوان الگوی موفقی برای حضورهای جهانی بازیگران ایرانی دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس