کیمیا علیزاده برای حضور در تمرینات اصرار دارد/ کاهش وزن ناهید کیانی نگران کننده نیست


کیمیا علیزاده برای حضور در تمرینات اصرار دارد/ کاهش وزن ناهید کیانی نگران کننده نیست

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از ایرنا ، زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگویی با ایرنا در مورد آخرین وضعیت تیم ملی ، تکواندوکاران ملی پوش ، نفرات اعزامی به گرند اسلم چین و رویدادهای آتی صحبت کرده است. کیمیا و اصرار به حضور در تمرین کیمیا علیزاده توان حضور در تمرینات تیم ملی و...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان به نقل از ایرنا ، زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگویی با ایرنا در مورد آخرین وضعیت تیم ملی ، تکواندوکاران ملی پوش ، نفرات اعزامی به گرند اسلم چین و رویدادهای آتی صحبت کرده است.

کیمیا و اصرار به حضور در تمرین

کیمیا علیزاده توان حضور در تمرینات تیم ملی و آماده سازی برای حضور در رقابت ها را دارد اما فدراسیون تاکید دارد تا زمانی که کادر پزشکی رسما وضعیت این تکواندوکار را اعلام نکند، امکان حضور وی در تمرینات میسر نیست.

رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا اوایل سال ۹۷ برگزار می شود. هدف ما آماده سازی کیمیا برای حضور در بازی های ۲۰۱۸ جاکارتا است و در صورتی تایید بهبودیش می تواند به تمرینات برگردد.

گرند اسلم و کاهش وزن ناهید کیانی

زهرا پوراسماعیل به همراه مهرو کمرانی راهی چین شدند تا در مسابقات گرند اسلم شرکت کنند. گرند اسلم چین رقابت های بسیار مهم و سختی است زیرا دارنده برترین رنکینگ قهرمانی جهان و المپیک در این رقابت ها حضور دارند.

می دانیم اسماعیل پور کم کاری نمی کند و با تمام توان و انرژی به مصاف حریفان می رود. دو هفته آینده نیز ناهید کیانی راهی رقابت های گرند اسلم خواهد شد و ما امید زیادی به کیانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم.

کیانی اگر چه وی وزن کم کرده و این شرایط را برایش بسیار سخت می کند اما با این همه به نتیجه او بسیار امیدواریم. وزن کم کردن ناهید کیانی تحت نظر پزشک بوده و همه چیز به گونه ای انجام شده که کمترین خطری برای ورزشکار ایجاد نکند.

انتخابی تیم های ملی

مسابقات انتخابی تیم ملی دختران نوجوان ۱۴ دی ماه به میزبانی استان البرز برگزار می شود و ۱۰۰ نفر از تکواندوکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور، رقابت های آزاد تیم ملی و دارندگان رنکینگ لیگ نوجوانان جزو برترین های اوزان مختلف بوده اند با هم به رقابت می پردازند.

افرادی چون مبینا نژاد دارنده عنوان قهرمانی رقابت های جهانی ۲۰۱۶ کانادا که علاوه بر کسب عنوان قهرمانی رکورد جدیدی را به نام خود در جهان ثبت کرد یا ستاره چابکی از کسانی هستند که در رقابت های انتخابی برای حضور در اردوی تیم ملی رقابت می کنند.

رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان در اوایل بهمن برگزار می شود. اردوهای آماده سازی ما به طور مرتب در حال برگزاری است اما با توجه به اینکه ما رویدادهای مهم و از جمله المپیک را در پیش داریم و ممکن است تکواندوکاران با استعدادی در کشور باشند که در رقابت های قهرمانی یا آزاد شناسایی نشده باشند فرصت جدیدی برای آنان فراهم می شود.

انتخابات فدراسیون تکواندو

تکواندو زنان همیشه از حمایت محمد پولادگر رئیس فدراسیون برخوردار بوده و قطعا این روند در دوره جدید با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد یافت و البته خوشحالم سیستمی در فدراسیون تکواندو وجود دارد که متکی به فرد نیست برنامه ها به شکلی تهیه و تدوین شده است که مسیر پیشرفت تکواندو اجرایی می شود.

من معتقدم نسل طلایی تکواندو زنان در راه است و با حمایت درست و به موقع این افراد می توانند آغاز فصل طلایی تکواندو ایران را در جهان را رقم بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز