میزان جریمه غیبت سربازان در سال 97 چقدر است؟ +جدول


میزان جریمه غیبت سربازان در سال 97 چقدر است؟ +جدول

رکنا: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در نشست دیروز مبلغ جریمه غیبت سربازی را به 2 و 3 برابر افزایش دادند؛ بدین ترتیب مشمول غائب دارای مدرک دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر باید 150 میلیون تومان جریمه بپردازد.

میزان جریمه غیبت سربازان در سال 97 چقدر است؟ +جدول

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه روز گذشته میزان جریمه غیبت سربازی را به دو و سه برابر افزایش دادند.

بر این اساس نرخ جریمه برای مقاطع زیر دیپلم، دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس دو برابر و برای مقاطع فوق لیسانس، دکترای عمومی علوم پزشکی، دکترای تخصصی غیرعلوم پزشکی، دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر سه برابر شده است.

لازم به ذکر است که میزان جریمه غیبت سربازی در سال 96 برای دارندگان مدرک زیر دیپلم 10 میلیون تومان، برای مدرک دیپلم 15 میلیون تومان، برای مدرک فوق دیپلم 20 میلیون تومان و برای مدرک لیسانس 25 میلیون تومان تعیین شده بود که طبق مصوبه جدید دو برابر می‌شود.

برپایه این گزارش میزان جریمه غیبت سربازی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس 30 میلیون تومان، دکترای عمومی علوم پزشکی 35 میلیون تومان، دکترای تخصصی غیرعلوم پزشکی 40 میلیون تومان و دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر 50 میلیون تومان بوده است که به سه برابر افزایش پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، 10 درصد به مبلغ جریمه افزوده می‌شد و برای مشمولان متاهل پنج درصد و برای مشمولان دارای فرزند نیز پنج درصد از مجموع مبلغ جریمه کسر می شد.

میزان جریمه غیبت سربازان در سال 97 چقدر است؟ +جدول

لازم به ذکر است احکام بودجه سال 1397 باید پس از طرح در کمیسیون تلفیق بودجه به تصویب اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر