حباب نیم‌سکه ترکید


رئیس بانک کارگشایی می‌گوید تاکنون بیش از 60هزار قطعه سکه از طریق حراج وارد بازار شده که همین امر تخلیه حباب نیم‌سکه را به‌همراه داشته است هرچند هنوز سکه‌تمام 100هزار تومان حباب دارد.

نفت | اقتصاد آنلاین | 1 ساعت پیش | 311 بازدید

حباب نیم‌سکه ترکید

مسعود سلیمانی از فروش بیش از 60 هزار قطعه سکه در حراج بانک کارگشایی خبر داد و اظهار داشت: حراج سکه باعث تخلیه حباب در بازار طلا شده است به‌نحوی که امروز نیم‌سکه تقریباً حبابی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه از جمعیت خریداران نیم‌سکه نیز در حراج‌های بانک کارگشایی کاسته شده است، افزود: هنوز پایانی برای حراج سکه در این بانک در نظر گرفته نشده و تا اطلاع ثانوی سکه می‌فروشیم.

رئیس بانک کارگشایی گفت: حباب نیم‌سکه در بازار تخلیه شده ولی سکه تمام‌بهار آزادی همچنان 100 هزار تومان حباب دارد هرچند حباب سکه‌تمام نیز نسبت به روزهای قبل کمتر شده است.

به‌گفته سلیمانی، قیمت طلای خالص سکه تمام‌بهار آزادی یک میلیون و 287 هزار تومان است که 30 تومان هم حق ضرب باید به آن اضافه کرد. در حقیقت ارزش سکه تمام حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است.

وی افزود: همچنین ارزش طلای نیم‌سکه بهار آزادی 635 هزار تومان است که با 30 یا 40 هزار تومان حق ضرب قیمت نهایی نیم‌سکه به 675 هزار تومان می‌رسد؛ بنابراین قیمت نیم‌سکه هم‌اکنون در بازار با قیمت واقعی فاصله چندانی ندارد.

در بازار سبزه‌میدان نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و 400 هزار تومان، سکه تمام‌بهار طرح قدیم یک‌میلیون و 370 تومان، نیم‌سکه 686 هزار تومان، ربع‌سکه 405 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 269 هزار تومان قیمت‌گذاری و فروخته می‌شود.

هر اونس طلا در بازار جهانی 1278.3 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 130 هزار تومان فروخته می‌شودو

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022